וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LetMeKnow חתמה על הסכם עם תאגיד התקשורת הספרדי Recoletos בשווי 1.5 מ' ד'

צורי דאר

10.9.2001 / 12:57

LetMeKnow, המפתחת טכנולוגיה לחיתוך והפצת מידע אישי בפלטפורמות שונות, גייסה באוקטובר 2000 3.5 מיליון דולר לפי שווי של 11.5 מיליון דולר אחרי הכסף

חברת LetMeKnow מקבוצת פורמולה , המפתחת טכנולוגיה לחיתוך והפצת מידע אישי בפלטפורמות שונות, חתמה על הסכם מסחרי ראשון בספרד עם תאגיד התקשורת ריקולטוס (Recoletos). במסגרת ההסכם, ישתמש התאגיד בטכנולוגיית LetMeKnow להפצת תכנים ומידע לטלפונים סלולריים.

הפרויקט הראשון יהיה עם החברה הבת מרקה (Marca), המתמחה בתחום הספורט, והפרויקט השני המתוכנן הוא עם העיתון הכלכלי "אקספנסין" (Expenasin), השייך לתאגיד זה. LetMeKnow מעריכה כי בשנה הראשונה לפחות 5% מתוך 2.5 מיליון קוראים ביום של עיתוני הספורט של מרקה יצטרפו לשירות - מה שצפוי להזרים לקופתה הכנסות בשל כ-1.5 מיליון דולר.

קבוצת התקשורת הספרדית ריקולטוס הוקמה בשנת 1977 על ידי קבוצת עיתונאים. לקבוצה רשת תקשורת הכוללת עיתונים, מגזינים, תחנות רדיו, תחנות טלוויזיה ואתרי אינטרנט העוסקים בתחומים שונים כגון ספורט, חדשות, פיננסים, רפואה, נשים, צעירים ועוד.

חברת הטלקומוניקציה Telefonica רכשה בשנת 1998 20% ממניות חברת ההוצאה לאור של הקבוצה. מחזור ההכנסות של התאגיד בשנת 2000 הסתכם בכ-207.8 מיליון דולר והרווח הנקי הגיע לכ-30 מיליון דולר. על פי נתונים שמסר התאגיד, כ-52.3% מההכנסות הגיעו מתחום הספורט אותו מנהלת חברת הבת מרקה.

LetMeKnow הוקמה ב-1998. החברה מתמחה בחיתוך מידע אישי על פי הגדרת לקוח באמצעות ערוצי תקשורת שונים כגון טלפון נייד, פקס, דואר אלקטרוני וזימונית בזמן אמת. הטכנולוגיה של LetMeKnow מאפשרת לחברות וספקי מידע מתחומים שונים לספק ללקוחותיהם שירותי מידע מפולח לפי הגדרה אישית הניתנת לשינוי בכל עת.

החברה גייסה באוקטובר 2000 כ-3.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 11.5 מליון דולר אחרי הכסף. בגיוס השתתפו פורמולה ונצ'רס, אריה ונצ'רס ומשקיעים נוספים. מנכ"ל LetMeKnow, עופר שלו, מסר כי החברה במגעים עם קרנות הון סיכון ישראליות כדי לנסות לגייס 5-7 מיליון דולר לצורך הרחבת פעילותה השיווקית עד סוף השנה.

שלו הוסיף כי הכנסות החברה מההסכם עם ריקולטוס יצמחו משמעותית בשנה הבאה בשל פעילותו הענפה של התאגיד (דרך טלפוניקה) במדינות אמריקה הלטינית - צ'ילה, ארגנטינה, ברזיל ומקסיקו.

על לקוחותיה של LetMeKnow נמנים ערוץ הספורט (ערוץ 5), סאן ריידר, Manpower, גלובס, השלוחה המקומית של בנק ההשקעות אופנהיימר, אוניברסיטת מנצ'סטר ועוד.

כחלק מאסטרטגיית החברה להתמקד במדית הספורט הודיעה החברה לפני כשבועיים על מינויו של אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי וסגן נשיא לספורט ב-NBC, כיועץ לדירקטוריון החברה.

החברה מעסיקה 20 עובדים במרכז פיתוח בתל אביב ובמשרד במדריד בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully