וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קמטק פיטרה כ-20 עובדים, המהווים כ-10% מכוח האדם

עינב בן יהודה

10.9.2001 / 14:53

כך נודע ל-TheMarker.com; מהחברה הכחישו את הידיעה, אך הוסיפו כי קמטק מתאימה עצמה באופן שוטף למצב השוק

חברת קמטק פיטרה אתמול כ-20 מעובדיה, המהווים כ-10% מכוח האדם של החברה, כך נודע ל-TheMarker.com.

הנהלת החברה, המעסיקה כ-230 עובדים, הכחישה את הידיעה. מקמטק נמסר כי החברה מתאימה עצמה באופן שוטף למצב השוק ובודקת דרכים להתייעלות, עוד נמסר כי אכן התבצעו בחברה פיטורים נקודתיים הנובעים מתהליך ההתאמה, אך לא בוצעו צעדים דרסטים.

לפני כחודש פירסמה החברה את תוצאותיה לרבעון השני של השנה. קמטק רשמה הכנסות של 13.4 מיליון דולר, נתון שביטא עלייה של 17% לעומת הרבעון המקביל, וירידה של 20% לעומת הרבעון הראשון, בו לא הצליחה קמטק להציג צמיחה. את הרבעון סיימה החברה עם רווח נקי של 1.5 מיליון דולר - ירידה של 35% לעומת הרבעון המקביל, וירידה חדה לעומת רווח נקי של 3.1 מיליון דולר ברבעון הראשון. עם פרסום התוצאות אמר סמנכ"ל הכספים של החברה, משה עמית, כי החברה מתמודדת עם ההאטה על ידי קיצוץ בהוצאות, אך הוסיף כי לא מתוכננים פיטורים בחברה.

חברת קמטק מקבוצת פי.סי.בי עוסקת בייצור מערכות בדיקה למעגלים מודפסים. קמטק מתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת מכונות בדיקה אוטומטיות (AOI) ומוצרים נלווים לתעשיית המעגלים המודפסים. מערכות ה-AOI שפיתחה החברה מאפשרות למשתמש לזהות ולאפיין את הפגמים בתהליך הייצור, ובכך לצמצם את מספרם של המוצרים הפגומים ולהגדיל את התפוקה מפס הייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully