וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינווייב חתמה על חוזה בהיף 11 מיליון דולר לאספקת מערכת ה-MGW

אלי דניאל

10.9.2001 / 15:27

מערכת ה-MGW מאפשרת אספקת שירותי טלפוניה איכותיים ומתקדמים יותר; לפני כחודשיים חתמה על חוזה לאספקת מערכות MGW לחברה מבוטצוואנה בהיקף של 13 מ' ד'

אינווייב, החברה הבת של אי.סי.איי , אשר עוסקת בפיתוח ואספקה של פתרונות בתחום מערכות גישה נייחת אלחוטית Fixed Wireless Access (FWA), הודיעה היום כי זכתה בהזמנה בהיקף של 11 מיליון דולר לאספקת מערכת ה-MultiGain Wireless (MGW) לחברת TSTT, מפעילת שירותי התקשורת של טרינידד וטובגו, וזאת לצורך הרחבת מערכת הגישה האלחוטית הפרושה במדינה. מרבית מערכות ה-MGW יסופקו ל-TSTT במהלך המחצית השנייה של שנת 2001.

מערכות ה-Fixed Wireless Access מתבססת על קשר רדיו כתחליף לקווי נחושת על מנת לחבר מנויי טלפון לחברות המספקות שירותי טלפוניה ותקשורת. מערכת ה-MGW משלבת טכנולוגיית דילוג תדר עם ממשקים דיגיטליים סטנדרטיים, מה שמאפשר לה לתמוך במגוון תדרים (1.5-3.8GHz) ולספק שירותי טלפוניה איכותיים ומתקדמים ביותר. המערכת מאפשרת העברת קול באיכות מעולה, שיגור פקסים והעברת נתונים מהירה, כמו גם שירותי ISDN-BRI מתקדמים.

חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אינווייב: "אנו גאים על ההחלטה להרחבת ההתקנות של מערכת ה-MGW בטרינידד. הזמנות חוזרות מהוות הוכחה נאמנה לחיוניות הפתרונות שלנו בתחום מערכות גישה נייחות אלחוטיות והעובדה כי המערכת שלנו עונה על דרישתם ועל צרכיהם המשתנים של לקוחותינו".

שמואל א. מרטין, מנכ"ל TSTT, התייחס ל-12 יחידות הבסיס של מערכת ה-MGW המותקנות כבר בטרינידד ואמר כי "למערכות של אינווייב ניסיון מוכח בטרינידד". מרטין הוסיף כי "כשהחלטנו להרחיב את המערכת בחרנו במערכת ה-MGW של אינווייב הודות לאמינותה, איכותה, הרמה הגבוהה ביותר של ביצועיה וכן שביעות רצונם של המנויים שלנו". לפני כחודשיים דיווחה אינווייב על חתימת חוזה נוסף לאספקת מערכת ה-MGW שלה לחברת התקשורת BTC מבוטצוואנה. היקף החוזה עם BTC הסתכם בכ-13 מיליון דולר והשלב הראשון של ביצועו יימשך עד לאפריל 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully