וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה מילון עם בבילון

22.7.2007 / 13:39

המילון החדש צפוי להפוך לאתר המילוני הפופולרי בישראל. המילון יכלול למעלה מ- 550 אלף מילים ומושגים בעברית ובאנגלית

היום, עלה לאוויר בוואלה! הערוץ החדש, וואלה!מילון בשיתוף עם חברת בבילון (בורסה לניירות ערך בת"א: בביל). השירות החדש מאפשר תרגום מקוון מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית בצורה מהירה ונוחה. בנוסף, השירות כולל הרחבות והסברים למילה בשפת המקור ונכללים בו למעלה מ- 550 אלף מילים ומושגים מקצועיים בשפות העברית והאנגלית.

השימוש במילון המקוון מתבצע בלחיצת כפתור אחת משדה החיפוש שבדף הבית של וואלה! והוא גם משולב במנוע החיפוש החדש, וואלה!SEARCH. בכך הופך וואלה!SEARCH למנוע החיפוש הראשון בעברית הכולל גם מילון אינטגרלי. וואלה! ובבילון יבחנו בעתיד גם הרחבה של השירות כך שניתן יהיה לתרגם מעברית לשפות נפוצות נוספות כמו רוסית, צרפתית וערבית ומהן לעברית.

דודו בקר, סמנכ"ל הפרויקטים של וואלה!: "וואלה! מילון מהווה חלק מהמאמצים שלנו לפיתוחם ושילובם של פתרונות חיפוש המותאמים לגולש הישראלי. החיבור עם בבילון, המובילה העולמית בתרגום מקוון, מאפשר לוואלה! להרחיב את קשת השירותים ל-5 מליון הגולשים שמבקרים בפורטל מדי חודש. בנוסף לשירות, משולבים בוואלה! מילון לינקים המאפשרים הורדת תוכנת בבילון בתשלום, ואנו נהיה שותפים בהכנסות הנובעות מכך במסגרת הסכם חלוקת הכנסות שעליו סוכם בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully