וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פאוור דיזיין: הכנסות החברה יצמחו ב-75% השנה ל-21.7 מיליון דולר

בעז בבאי

10.9.2001 / 15:47

בנק ההשקעות האמריקאי רוברטסון סטיבנס מוביל כיום גיוס הון פרטי בהיקף של 50-45 מיליון דולר עבור החברה מהוד השרון

חברת פאוור דיזיין, המפתחת פתרונות חומרה משולבי תוכנה לשוק הטלקום העולמי, צפויה לרשום השנה הכנסות של 21.7 מיליון דולר, גידול של 75% לעומת הכנסות של 12.4 מיליון דולר בשנת 2000. כך אמר היום יגאל רותם, מנכ"ל החברה מהוד השרון.

רותם, שהציג היום את פעילות החברה במסגרת הכנס הטכנולוגי של רוברטסון סטיבנס, מסר כי במחצית הראשונה של 2001 הסתכמו המכירות ב-9.4 מיליון דולר והן צפויות להגיע ל-12.3 מיליון דולר במחצית השנייה של השנה הנוכחית.

בנק ההשקעות האמריקאי רוברטסון סטיבנס מוביל כיום גיוס הון פרטי בהיקף של 50-45 מיליון דולר עבור פאוור דיזיין, שגייסה עד היום סכום כולל של 38 מיליון דולר בארבעה גיוסים נפרדים.

סבב גיוס ההון האחרון של החברה, בהיקף של 22 מיליון דולר, נערך בפברואר 2000 לפי שווי של 72 מיליון דולר אחרי הכסף. במניות החברה מחזיקים בין היתר קרן ההון סיכון JVP (בשיעור של 15%), כלל (14%), קבוצת מהלכים (אריסון השקעות, IBI ואחרים - 10%), אמפל (9%), חברת ניהול קופות הגמל של בנק הפועלים - גמולות (7%), פועלים שוקי הון (6%), קרן ורטקס וקרן אתגר (3%).

לדברי רותם, טכנולוגיות ה-Power-over-LAN שפיתחה החברה צפויה לקבל בקרוב אישור כתקן בינלאומי על ידי ארגון יצרניות האלקטרוניקה הבינלאומי (IEEE). האישור צפוי להעניק לחברה יתרון משמעותי בשוק זה מול המתחרה היחידה כיום של החברה - סיסקו האמריקאית. להערכת רותם, בעתיד הקרוב צפויות יצרניות שבבים - כמו טקסס אינסטרומנטס, לינאר טכנולוג'יס ומקסים - לפתח מוצרים מתחרים.

טכנולוגיות Power-over-LAN מאפשרות העברה משולבת של קול, נתונים ואנרגיה באמצעות רשת נתונים אחת. הפתרון, המוגן בפטנט, משחרר את יחידות הקצה שבהן הוא מותקן מהצורך להתחבר למקור מתח חיצוני, בכך שהוא מאפשר העברת אנרגיה על תשתית רשת התקשורת המקומית, רשת ה-LAN.

פאואר דיזיין הוד השרון הוקמה בשנת 1995 על ידי יגאל רותם ואילן אטיאס, והיא מעסיקה 150 עובדים ברחבי העולם. לחברה כ-150 לקוחות, בהם גם ענקיות כגון נורטל, אלקטל, אריקסון, סימנס, 3Com, אוויה, פוג'יטסו וטלרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully