וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות פרסום האינטראקטיב הראשונה בישראל - שטרודל@הזהב - נערכה שלשום

סקירת עיתונים

9.9.2001 / 15:34

"נמר של נייר": כמשרד האינטראקטיב הטוב לשנת 2001 נבחר NEXT IN של ראובני פרידן LB, שזכה אף בפרס קמפיין השנה - "MSN messenger"

בתחרות פרסום האינטראקטיב הראשונה בישראל, שטרודל@הזהב 2001, התמודדו כ-130 קמפיינים אינטראקטיוויים שעלו השנה ברשת הישראלית. המתמודדים התחרו ב-8 קטגוריות, ביניהן: מזון, תקשורת, מחשוב, אינטרנט ותחבורה - כך מדווח "נמר של נייר". בוועדת השופטים ישבו נציגי חברות מפרסמות, בכירים במשרדי פרסום ומנכ"לי משרדי האינטראקטיב.

הזוכה בתואר משרד האינטראקטיב הטוב לשנת 2001 הוא NEXT IN, של ראובני פרידן LB, שזכה אף בפרס קמפיין השנה - "MSN messenger". במקום השני זכה קמפיין "ליהנות מהחיים" של ישראכרט (Y&R אינטראקטיב), ובמקום השלישי זכו ביחד "נכון לא נכון" של גו-נקסט (יורו אינטראקשן) ו"אופל זאפירה" של mrm.

זוכים נוספים - בקטגוריית מזון: הקמפיין של תנובה, "חגיגת שבועות"- גיתם BDDO; בקטגוריית תקשורת: הקמפיין של אמיגו - אידיאולוג'יק; בקטגוריית שירותים פיננסיים ועסקיים: הקמפיין "ליהנות מהחיים" של ישראכרט - Y&R אינטראקטיב; בקטגוריית שירותים קהילתיים ולימודים: הקמפיין למניעת איידס - לשכת הפרסום הממשלתית; בקטגוריית קמעונות ומסחר אלקטרוני: הקמפיין "קסטרו השקה" - NEXT IN; בקטגוריית תחבורה: "AUDI קמפיין השקה A4" - טריבל DDB, ובקטגוריית נופש ופנאי: קמפיין "על המפה" - נונסטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully