וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח רצה לרכוש אחריות, היבואן לא רצה למכור

אביבית שיין

25.7.2007 / 10:00

לא לחינם מקבלים ברכישת מוצרים חשמליים אחריות. יש אמנם מקרים שבהם המכשיר עובד תקופה ארוכה ללא בעיות, אך במקרים אחרים המכשיר מתקלקל פעם אחר פעם ללא סיבה ברורה, והאחריות מאפשרת לספוג את חוסר המזל הזה בסבלנות יחסית.

א.ק רכש לפני כשנתיים וחצי מחשב נייד של hp באופיס דיפו. עם המחשב הוא רכש גם ביטוח, ואכן בשנים שעברו מאז הקנייה בילה המחשב בתיקונים פעם אחר פעם. באחרונה גילה א.ק כי תוקף הביטוח עומד לפקוע והחליט להאריך אותו. הוא התקשר ל-hp, אך שם הפנו אותו לאופיס דיפו. באופיס דיפו הפנו אותו בחזרה ל-hp וחוזר חלילה.

א.ק פנה אלינו: "ב-hp כנראה חושבים שהוצאה של 6,000 שקל פלוס על מחשב נייד היא לשלוש שנים בלבד. חשוב להדגיש: היינו מוכנים לשלם כל סכום תמורת ביטוח, אבל שאלת הכסף כלל לא עלתה - לא מבטחים וזהו".

מאופיס דיפו אמרו בתגובה כי האחריות אמורה להיות מטעם היבואן, ולא מטעמם: "אין אנו מציעים הרחבה לביטוח על מחשב נייד ואין לנו מוצרים מסוג של 'הרחבת אחריות'. שירותי הביטוח הם באחריות היבואן בלבד. תמוהה העובדה שנציג שירות הלקוחות של hp בחר להפנות את הלקוח בחזרה אלינו".

פנינו אפוא ל-hp, שם טענו כי מדובר בטעות: "חברת hp מאפשרת (ואף ממליצה) ללקוחותיה לרכוש הרחבת אחריות למוצריה. במרבית המקרים והמוצרים ניתן להרחיב את האחריות הסטנדרטית (שנה) לפרק זמן של שלוש שנים. לעתים ניתן אף לשדרג את אופי מתן השירות (למשל: במקום תיקון במעבדה אנו מציעים איסוף המוצר לתיקון והחזרתו לבית הלקוח בתוך 72 שעות, או לחילופין תיקון בבית הלקוח). ישנה גם האפשרות לרכוש חבילת הרחבה גם לאחר פקיעת מועד האחריות המקורי - הרחבת אחריות למשך שנה נוספת.

"כדי לרכוש את חבילת האחריות יש לפנות למשווקים המורשים של hp. לצערנו, במקרה שהפנתם לתשומת לבנו, לא הובהרו ללקוח תוכניות ההרחבה כנדרש".

hp הציעו לא.ק לבחור בין 50% הנחה ברכישת הרחבת אחריות או הרחבת האחריות חינם והנחה על רכישת מחשב חדש מתוצרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully