וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאלצנו לשלם את מחיר השביתה"

עידו סולומון

26.7.2007 / 12:13

ביום שאחרי העצמאים זועמים. "זו הצגה מוכרת של ההסתדרות והאוצר. כולם ידעו כי הפשרה תהיה סביב 5%", אמר נשיא לשכת העצמאים

"המגזר העסקי נאלץ לשלם שוב את המחיר המלא של ההצגה המשותפת לאוצר ולהסתדרות. זה ריטואל שתוצאתו ידועה מראש, והוא חוזר על עצמו כל פעם מחדש, כאשר שני הצדדים יודעים כי העמדות הראשוניות אינן ניתנות ליישום והם יגיעו לפשרה ביניהם. כולם ידעו כי הפשרה תהיה סביב תוספת מדורגת של 5%, ואין בכך כל חידוש מפתיע, אבל בינתיים המגזר העסקי נאלץ לשאת ביום נוסף של קשיים והפסדים שאין להם פיצוי", כך אמר, היום עו"ד יהודה טלמון, נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים.

טלמון הוסיף כי לדעתו שני הצדדים לא היו ערוכים להתמודד עם הנתונים שדרש מהם נשיא בית הדין הארצי לעבודה, השופט סטיב אדלר, במסגרת צו המניעה לשביתה שביקשו בלשכת התאום של הארגונים הכלכליים. אדלר תבע מההסתדרות והאוצר להגיש לו נתונים מדויקים ועדכניים על ההפסד הכספי הישיר והעקיף שנגרם לכלכלת המדינה בגין כל יום של שביתה והפסד השכר לעובדים בגין השתתפותם בשביתה.

כמו כן חויבו הצדדים לפרט לבית הדין הארצי באשר לכל אחד ממקומות העבודה שבשביתה אם קיים בו הסכם קיבוצי תקף והאם יש בהסכם התחייבות לשקט תעשייתי. "כנראה ששני הצדדים העדיפו לסיים את הסכסוך ביניהם מבלי שיהיו חייבים להמציא נתונים עדכניים ומדויקים, שהיו סותרים את עמדותיהם הראשוניות" אמר טלמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully