וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון קיבלה הזמנת המשך מ-Dedicado להרחבת הרשת האלחוטית בראורוגוואי

TheMarker.com שירות

10.9.2001 / 20:34

Dedicado מפעילה אלחוטית באורוגוואי, תרחיב את הרשת באמצעות מוצרי ה-BreezeAccess ו-WALKair של אלווריון

אלווריון , ספקית מובילה של פתרונות לגישה אלחוטית מהירה (BWA), הודיעה היום על קבלת הזמנת המשך מ-Dedicado, ספקית מרכזית של שירותי תקשורת רחבת פס באורוגוואי, לתחנות בסיס (Base Stations) נוספות של מוצר ה-BreezeAccess בתדר ה-3.5GHz. ההזמנה התקבלה בעקבות פריסה מוצלחת של רשת אלחוטית המבוססת על מוצרי אלווריון, שבוצעה ע"י חברת Dedicado באורוגוואי.

חברת Dedicado השיקה בחודש מאי שירותים מסחריים אלחוטיים בתדר ה-3.5 GHz, המיועדים ללקוחות עסקיים ופרטיים. טכנולוגית ה-BWA המתקדמת של BreezeAccess מתוצרת אלווריון איפשרה לחברה לספק גישה לאינטרנט, במצב של "תמיד מקוון", בקצבי נתונים מובטחים של 64, 128 או 256 kbits, כמו גם תמיכה ל-VPN - Virtual Private Network, וזאת במחירים חודשיים קבועים.

מנכ"ל Dedicado מסר כי בשל מחירן הגבוה של שיחות הטלפון המקומיות באורוגוואי נמנע שימוש רחב יותר באינטרנט. חברת Dedicado שמה לה למטרה להחדיר קישוריות רחבת פס, בעלות סבירה ובמחירים קבועים, לחלק גדול יותר של הקהילה העסקית והמשתמשים הפרטיים באורוגוואי ובכך לאפשר את כניסתה של אורוגוואי לעידן הדיגיטלי.

לדבריו של Vargas, הטכנולוגיה האלחוטית המתקדמת של אלווריון הינה חיונית בהשגת יעד זה, כיוון שהמערכות של אלווריון הינן חסכוניות וניתנות לפריסה מהירה באזורים נטולי תשתית תקשורת, הן מאפשרות לחברה להציע שירותים מתקדמים במחירי מנוי אטרקטיוויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully