וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ס אישרה לטבע מענקים של כ-14.2 מיליון דולר

אלי דניאל

10.9.2001 / 13:18

מזה כ-9.1 מ' ד' עבור הרחבת מפעל הקופקסון וכ-5.1 מ' ד' עבור הקמת מפעל חדש ברמת חובב; 440 א' ד' אושרו להרחבת מפעל וידיאו דומיין בחולון

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והמסחר אישרה בישיבתה השבועית 7 תוכניות השקעה חדשות בהשקעה כוללת של כ-21.1 מיליון דולר. תוכניות ההשקעה שאושרו ע"י מרכז ההשקעות צפויות ליצור כ-160 מקומות עבודה חדשים.

חלק הארי מהמענקים שאושרו, יינתן לטבע . מרכז ההשקעות אישר לחברה להרחיב את המפעל לייצור קופקסון בהשקעה של כ-9.1 מיליון דולר. מפעל זה, המצוי כיום בנתניה, יועבר לאזור התעשייה רמת חובב ובעקבות הרחבתו הוא יעסיק 24 עובדים נוספים. בנוסף, אישר מרכז ההשקעות מענק בהיקף של 5.1 מיליון דולר לשם הקמתו של המפעל חדש של טבע, ברמת חובב. בכוונת טבע לייצר במפעל החדש תרופה למחלת הפרקינסון.

בין יתר ההשקעות שאושרו ע"י מרכז ההשקעות - השקעה של 440 אלף דולר בהרחבת המפעל של חברת וידיאו דומיין לייצור מערכות וידיאו ואודיו דיגיטליות לאבטחה ובקרה אשר מצוי בחולון. לפני כחודשיים השקיעה קרן ההון סיכון פומה II, מקבוצת Shore Capital הבריטית, סך של 3 מיליון דולר בחברה, הנמנית על קבוצת עורב הנדסה אלקטרונית, שבשליטת צביקה בארנבוים.

ביישוב עוספיה אישר מרכז ההשקעות מענק של כ-4.5 מיליון דולר לשם הקמתו של מפעל בלובירד אופטיקל מאמס לייצור רכיבי קצה פייבר אופטיים. עם השלמת המפעל תעסיק בלובירד 20 עובדים נוספים.

כמו כן אישרה מנהלת ההשקעות את הקמת מרכז פיתוח של חברת פלקסלייט נטוורקס, בכפר סבא, בהשקעה של 788 אלף דולר. המרכז יעסוק בפיתוח חומרה ותוכנה לשכבת גישה לרשתות תקשורת אופטיות. החברה מעסיקה כעת 30 עובדים ואמורה להעסיק 20 עובדים נוספים לאחר ביצוע תוכנית ההשקעות.

שתי השקעות נוספות שאושרו ע"י מינהלת מרכז ההשקעות - הקמת מפעל מחלבות גלעד לייצור גבינות ומעדני חלב, בשדמות מחולה, בהיקף השקעה של 840 אלף דולר. המפעל החדש עתיד להעסיק כ-28 עובדים מאזור בית שאן; הקמת מפעל ואליס לייצור תוכנה לניהול ויצירה של קהיליות ותכנים עבור ספקי שירות תקורת/תכנים בהיקף השקעה של 305 אלף דולר. ואליס, אשר הוקמה בסוף שנת 1999, מעסיקה כעת 37 עובדים והקמת המפעל החדש בתל אביב אמורה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה ב-13 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully