וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפ"א זכתה בפרס המהלך המצטיין של השנה בתחרות "EFFIE AWARDS"

ענת ביין

9.9.2001 / 20:30

זכתה במקום ה-1 גם בקטגוריית שירותים; ליוור - ראשונה בקטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, דלק מוטורס בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים, תנובה בקטגוריית המזון

חברת שפ"א-רדיו ישראל זכתה בפרס המהלך המצטיין של השנה בתחרות השיווק והפרסום האפקטיווי "EFFIE AWARDS". זאת, עבור הגדלת נתח השוק של הרדיו האזורי בעוגת הפרסום ברדיו. משרד הפרסום שליווה את המהלך הוא מקאן קשר בראל.

בין נימוקי חבר השופטים לזכייה צוין כי שפ"א השכילה לייצר אסטרטגיה שיווקית ופרסומית חדה, פשוטה וממוקדת, שהביאה לידי ביטוי בצורה יעילה, יצירתית ואגרסיווית את יתרונות רדיו ישראל, תוך חלוקת תקציב הפרסום בצורה יעילה מול קהל המטרה. ניהול אסטרטגיה שיווקית ממוקדת יחד עם ניהול מדיה יעיל הביאו לכך שבתקציב נמוך מחצי מיליון דולר הושגו הישגים עסקיים מרשימים.

בנוסף, זכתה שפ"א במקום הראשון בקטגוריית שירותים פיננסיים, שירותי תקשורת, מחשוב ומלכ"רים. במקום השני בקטגוריה זו זכתה חברת TheMarker.com על מהלך החדרת "THE MARKER". משרד הפרסום שליווה את המהלך היה מקאן קשר בראל. במקום השלישי זכתה חברת פרטנר על מהלך שירותי SMS. משרד הפרסום: שלמור-אבנון-עמיחי Y&R.

בקטגוריית מוצרים שאינם מזון - NON FOOD - זכתה במקום הראשון חברת ליוור עבור מהלך השיווק למותג "שמפו פינוק", שנעשה בליווי משרד הפרסום טמיר-כהן JWT. במקום השני זכתה חברת ניאופארם על החדרת המוצר "אדוויל ליקוויד ג'ל" בליווי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. במקום השלישי זכתה חברת פרוקטר אנד גמבל עבור המהלך השיווקי למותג "אריאל", שלווה גם הוא ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים זכתה במקום הראשון חברת דלק מוטורס, על שיווק מכוניות פורד פוקוס, בליווי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. במקום השני זכתה חברת קריית שדה התעופה, על שיווק פרויקט "אייר פורט סיטי" בליווי משרד הפרסום יהושע TBWA. במקום השלישי זכתה חברת קסטרו על מהלך החדרת רשת "קסטרו-מן" בליווי משרד הפרסום ראובני-פרידן.

בקטגוריית המזון זכתה במקום הראשון חברת תנובה על שיווק והחדרת מוצרי "מאמא עוף", בליווי משרד הפרסום גיתם BBDO. במקום השני זכתה חברת תלמה על שיווק המותג "נודלס תלמה", בליווי משרד הפרסום ליניאל DDB. במקום השלישי זכתה חברת צבר על שיווק המותג "חומוס צבר", בליווי משרד הפרסום גלר נסיס ד'ארסי.

תחרות השיווק והפרסום האפקטיווי - "EFFIE AWARDS" - שילבה השנה לראשונה שלושה גופים: המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל והאיגוד הישראלי לפרסום. התחרות מבוססת על בחינת קמפיינים בפרמטרים של השגת יעדים עסקיים ושיווקיים מוכחים ומדידים, בהתאם לתחרות אפ"י הבינלאומית המתקיימת בארה"ב מאז 1968.

לתחרות הוגשו השנה כמועמדים 48 מהלכים שיווקיים. בשלב השיפוט הראשון נבחרו 12 מהלכים על פי חומר כתוב בלבד ללא הצגת חומר קריאטיווי. בשלב השני נכללו החומרים הקריאטיוויים שליוו את המהלך השיווקי, אך גם השיפוט לגבי הצד היצירתי ניתן בהתאם למידת השגתו את היעדים האסטרטגיים של המהלך השיווקי כולו. הציון המשוקלל של כל מועמד חושב לפי יחס של 2:1 לטובת הצד השיווקי.

עמוס שפירא, יו"ר התחרות וחבר השופטים, אמר כי המסר המרכזי של התחרות הוא שמטרת מהלך שיווקי הינה אך ורק יצירת רווח לחברה לאורך זמן, כאשר יתר הפרמטרים, כמו תדמית, זכירות ואהדה - החשובים כשלעצמם - הינם רק יעדי ביניים ולא המטרה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully