וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק עובר להרצליה פיתוח

אורי חודי

27.7.2007 / 21:49

המיליארדר ימקם את כל משרדיו בבניין ברחוב אבא אבן, וגם את חברת הבנייה, אוסיף, שרכש לאחרונה. גם בנו, סאשה, קנה דירה בעיר

איש העסקים וראש מפלגת צדק חברתי, המיליארדר ארקדי גאידמק, יעביר בקרוב את משרדי כל עסקיו להרצליה פיתוח. הבניין אליו מתעתד גאידמק להעביר את עסקיו, ממוקם בשדרות אבא אבן באזור התעשייה בהרצליה פיתוח, בו יושבות גם החברות אותן רכש לאחרונה, ספרינט, וגילאון. חברת גילאון היא בית השקעות גדול והוקמה בשנת 2004, וגם חברת ספרינט עוסקת בתחום ההשקעות.

לקראת העברת המשרדים שכר גאידמק במקום קומה שלמה, בשטח של 1,500 מ"ר. לאותו המקום אמורה לעבור גם חברת הנדל"ן אוסיף, שבבעלותו, ששכנה עד כה בבניין משה אביב בסמוך למתחם הבורסה ברמת גן. גאידמק רכש לאחרונה 60 אחוז מהמניות של החברה בסכום שעל פי הפרסומים הגיע ל~600 מיליון שקל. בסופו של המעבר ישכנו כל שלוש החברות שבבעלותו של גאידמק באותו הבניין.

חברת אוסיף, אותה יעביר גאידמק להרצליה, נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן והבנייה הוותיקות והמוכרות בארץ. החברה מבצעת עבודות קבלניות שונות בנוסף להשקעות בנכסים שונים. המגדל ברמת גן בו שכנה עד כה, נחשב לחלק בלתי נפרד מזהותה, והוא המגדל הידוע כגבוה ביותר בארץ. שמו "משה אביב", ניתן לו על שמו של אב המשפחה ששלטה בחברה בעבר, משה אביב.

לפני חודשים אחדים רכש גם בנו של ארקדי גאידמק, אלכסנדר (סאשה), השוהה ברוב ימות השנה באנגליה, וילה מפוארת ברחוב האשל בהרצליה פיתוח. עלות העסקה נאמדה ביותר מ-7 מיליון דולר. מדובר בווילה המשתרעת בשטח של 600 מ"ר. בין הפינוקים שמציעה הווילה לגאידמק ג'וניור: ספא, בריכת שחייה וחצר גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully