וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקלות שנתגלו בבזק היו של מה בכך"

28.7.2007 / 18:25

כך אמר הערב היו"ר לשעבר של בזק דב ויסגלס, שאף סיפר כי הוא פונה לעסקים פרטיים במסגרתם מקים קבוצה לייעוץ למדינות חוץ

דב ויסגלס, היו"ר הפורש של בזק, התראיין הערב בתוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות". ויסלגס כיהן בתפקיד כשנה בה השתכר כ-3 מיליון שקל ובנוסף קיבל אופציות מן החברה. במהלך שנה זו נחשפה פרשיית האופציות בחברה והמנכ"ל יעקב גלברד נאלץ להתפטר.

בהתייחסו לתפקיד שמילא אמר ויסגלס כי אינו רואה אותו ככישלון. "התקלות שנתגלו בחברה היו של מה בכך", אמר. לדבריו הוא היה מצוי בתקופת צינון לאחר תיפקודו כיועץ מיוחד לראש הממשלה אריאל שרון, ועל כן תקופת תיפקודו בבזק היתה קצרה, ו"נמנעה ממנו מעורבות ממשית".

את שנתו בבזק מסכם ויסגלס כמרתקת "הזדמנות לארגן, לבסס, ולאושש את החברה. לצאת מן התקלות ולמסור את החברה ליו"ר החדש" (שלמה רודב - נ.ג).

ויסגלס סיפר כי הוא חוזר באופן חלקי לעיסוקו כעורך דין, ובשאר זמנו הוא בונה קבוצה לייעוץ מדיני למדינות זרות. "בקבוצה יקחו חלק שגרירים לשעבר, מי שעסקו בקשרי חוץ, והם יסייעו למדינות בעולם. סוג של פילנתרופיה ששכרה בצידה", הגדיר זאת ויסגלס.

עו"ד ויסגלס נשאל לגבי קשריו עם איש העסקים מרטין שלאף ששמו נקשר בפרשת האי היווני ובשמו של סיריל קרן. בתגובה אמר ויסגלס כי "שלאף נמנע מלהגיע לארץ, ובכך איבדנו פילנתרופ אמיתי וזוהי אבידה גדולה למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully