וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי תובעת את HOT

29.7.2007 / 12:35

התביעה בסך 23 מיליון שקל משום ש-HOT סירבה לשתף את בזק בינ"ל בחבילות הבאנדל שהציעה ללקוחותיה

חברת בזק בינלאומי הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בגין הנזקים שגרמה לה HOT מאז שזו החליטה, בניגוד להוראות רישיונה, שלא לשתף את בזק בינלאומי בחבילות הבאנדל המוצעות על ידה. התביעה הוגשה בהמשך להחלטת משרד התקשורת, לפיה HOT הפרה את רישיונה, ולכן הינה מחויבת לשלב את בזק בינלאומי בחבילות הבאנדל, כמו יתר ספקיות שירותי הגישה לאינטרנט המתחרות בבזק בינלאומי.

חבילות הבאנדל הינן חבילות משותפות לשירותי גישה ושירותי תשתית, המציעות מחיר כולל ואטרקטיבי ללקוחות. מחיר זה מגלם הנחה משמעותית, אשר בתקופת התביעה הגיעה גם לכדי מאות אחוזים לעומת המחיר המוצע על ידי כל אחת מן החברות בנפרד.

בכתב התביעה שהוגש היום לבית המשפט, באמצעות עורכי הדין יוסי לוי, אייל בליזובסקי ואיתן ורדי ממשרד לוי, מי-דן ושות', טוענת בזק בינלאומי לאובדן רווחים בהיקף של 23.2 מיליון שקל, בתקופה של כשנתיים (2005-2007) בהן סירבה HOT באופן מופגן לשתף עימה פעולה. בזק בינלאומי טוענת כי בתקופה זו איבדה רבים מלקוחותיה, אשר ביקשו ליהנות משירותיה, אך יחד עם זאת רצו להחזיק בשירותי התשתית של HOT.

יתרה מזאת, התנהגותה של HOT החריפה משהתחילה לשווק את חבילות ה-UPLOAD, המאופיינות במהירויות גבוהות יותר מאלו שהיו מקובלות דאז בשוק.

"ספין תקשורתי בזוי"

בזק בינלאומי הגישה תלונה למשרד התקשורת שקבע במפורש כי HOT מפרה את הוראות רישיונה, וכי התנהלותה של HOT, בהיותה אחת משתי הספקיות היחידות של שירותי התשתית, פגעה באופן משמעותי בתחרות במגזר ספקי האינטרנט.

רק בעקבות החלטת משרד התקשורת ודרישתו מ-HOT, החלה מכירתן של החבילות המשותפות ל-HOT ולבזק בינלאומי. מאז החלו המכירות, הוכפל קצב גיוס לקוחות הכבלים של בזק בינלאומי. ולאור זאת מוגשת התביעה.

מחברת HOT נמסר בתגובה: "אין ספק כי המפלה שספגה בזק בינלאומי בשבוע שעבר בבית המשפט על ניסיונותיה להשיג מעובדי HOT מידע סודי בדרכים לא חוקיות, הוא זה שהניע אותה להגיש תביעה קנטרנית וחסרת כל בסיס. חבל שבמקום להתעסק בניהול עסקיה בוחרת החברה לעסוק בסיפוק גחמות שלא מן העניין וביצירת ספין תקשורתי בזוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully