וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי שעון בקהאם

29.7.2007 / 13:52

.Jacob & Co מותג שעוני היוקרה הבינלאומי מגיע לארץ. תמורת מינימום 3,000 דולר תוכלו גם אתם לנקר עיניים בבלינג

מותג שעוני היוקרה הבינלאומי Jacob & Co. משווק לראשונה בישראל. המותג בבעלות ג'ייקוב אראבו, יהודי שהיגר מרוסיה
לניו יורק בצעירותו.

ב- 2002 הוא ביקש לייצר בסגנון האישי הייחודי לו, גם קו שעונים והשיק את קולקציית שעוני חמשת אזורי הזמן, בה שילב צבעים בסיסיים עזים עם טכנולוגיה של ריבוי אזורי זמנים. את ההשראה לעיצובים הראשונים שלו הוא מצא בסגנון החיים המהיר והבינלאומי של לקוחותיו הנאמנים, ביניהם: סר. אלטון ג'ון, ויקטוריה ודייויד בקהאם, ג'סטין טימברלייק, בונו, ג'יימי פוקס, אנג'לה באסט, נעמי קמפבל, קארל לאגרפלד, שון קומבס, ג'יי-זי, ביונסה, מדונה, ג'ניפר לופז, ג'סיקה סימפסון ועוד.

מחירי השעונים נעים החל מ-3,000 דולר, עד למיליון דולר ויותר לשעונים המעוצבים במיוחד לפי דרישות ספציפיות של לקוחות, ואלו המושקים במהדורות מוגבלות מספר פעמים בשנה.

בעל הזיכיון המורשה והבלעדי לייבוא השעונים לארץ, הוא איתי מלכין, 28, המתגורר בניו יורק מזה שש שנים, והבעלים של חברת ITAY MALKIN Luxury jewels המתמחה בעיצוב וייצור תכשיטי יוקרה.

מלכין, חבר לג'ייקוב אראבו, לשיתוף פעולה מצליח בתחום תכשיטי היהלומים, אראבו, יהודי חם, שמותג שעוניו, הוא השני בגדולו בענף השעונים העצמאיים בעולם, שיתף את מלכין ברצונו לשווק את שעוניו בישראל. מלכין החליט להיענות לאתגר והחודש ישיק לראשונה את השעונים שישווקו בשלב ההתחלתי בחנות היוקרה פורטופינו תכשיטים, בנמל תל אביב.

את שעוני .Jacob & Co ניתן להשיג בארץ ב"פורטופינו תכשיטים", בנמל תל אביב, יורדי הסירה 1, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully