וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורי ארקין מחזק מעמדו בבזק

ערן גבאי

29.7.2007 / 14:09

מבקש למנות את זאב וורמברנד כדירקטור נוסף. בכיר בבזק: בעלי השליטה עורכים רשימות של מועמדים לדירקטוריון החברה

אחרי המאבק הגדול להוצאת מורי ארקין מגרעין השליטה בבזק, חוזר ארקין לחזק את מעמדו בחברה. מסתבר שזאב וורמברנד מועמד להצטרף לדירקטוריון בזק מטעמו של מורי ארקין. וורמברנד משמש כמנכ"ל הפניקס פיננסים והשקעות, משנה למנכ"ל קבוצת הפניקס הנכנס, וכמנכ"ל קופת חולים כללית היוצא.

וורמברנד יסיים בחודשים הקרובים תקופה ארוכה בשירותי בריאות כללית, כשבארבע השנים האחרונות שימש מנכ"ל הארגון ויו"ר חברות הבת. וורמברנד הוא דירקטור בבנק דיסקונט ושימש שם כיו"ר ועדת הכספים.

בעוד 35 ימים תכונס אסיפה כללית בבזק שבה יאושרו דירקטורים חדשים בבזק, בראשם יו"ר בזק החדש, שלמה רודב.

לטענת גורם בכיר בחברה, בעלי השליטה בבזק מייצבים בימים אלה רשימות של מועמדים לדירקטוריון החברה, לאפשרות שבמהלך החודשים הקרובים יתבצעו שינויים נוספים ביושבי דירקטוריון החברה.

גרעין השליטה מתגבש מחדש

בעקבות כישלון השיחות להכנסת שלמה נחמה כשותף בגרעין השליטה בבזק במקומו של מורי ארקין, נוצרה מתיחות בין קבוצת סבן וקרן איפקס לבין ארקין, זאת לאחר שטיוטת ההסכם עם נחמה כבר נחתמה והוסכמה על דעת שני הצדדים. משחקי כוח ואי הסכמות מנעו את חתימת ההסכם שבין סבן-איפקס לבין ארקין, ולכן הוכשלה כניסתו של נחמה לבזק.

השותפים בגרעין השליטה בבזק לא הגיעו להסכם ביניהם, כיוון שארקין דרש פיצוי נוסף מסבן-איפקס, אשר לא הסכימו לשלם. המשא ומתן בין נחמה לבין בעלי השליטה בבזק חשף מערכת יחסים בעייתית וקשה בין בעלי גרעין השליטה בבזק, כשלסבן ולאיפקס ברור כי הם רוצים למצוא מחליף לארקין באחזקה של המניות בבזק שנדרשות להיות בידי גורם ישראלי (10% מגרעין השליטה שהם כ-3% ממניות בזק).

כניסתו הקרובה של שלמה רודב כיו"ר בזק אמורה לגבש מחדש את גרעין השליטה בבזק, ולייצר שקט תעשייתי בבזק, שתוכל לשוב ולהתמקד בעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully