וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות בלופניקס צמחו ברבעון השני ב-27% ל-21 מיליון דולר והתחזית השנתית שודרגה מעלה

אלי שיצר

31.7.2007 / 15:57

השורה התחתונה העידה על הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר אך בניטרול הוצאות חד פעמיות החברה עקפה את התחזיות



חברת התוכנה רשמה רבעון עשירי ברציפות של עלייה במכירות, עם קפיצה של 27% בהכנסות ל-21 מיליון דולר, והעלתה את התחזית השנתית.



החברה, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב, רשמה רווח תפעולי (פרופורמה) של 3.1 מיליון - עלייה של 31% לעומת הרבעון המקביל וכ- 14.7% מהמחזור. הדו"חות הלוקחים בחשבון את כל ההוצאות החשבונאיות מצביעים על הפסד תפעולי של 600 אלף דולר לעומת רווח תפעולי של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



בשורה התחתונה נרשם הפסד של 1.8 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, לעומת רווח של 1.1 מיליון דולר, או 8 סנט למניה ברבעון המקביל.



החברה הציגה הבדל משמעותי בשורת הרווח פרופורמה, המנטרל הפחתות חשבונאיות בגין אופציות ופיצויים לעובדים, הפחתות חד פעמיות והפחתות בגין רכישות. הרווח פרופורמה הסתכם ב-2.8 מיליון דולר, 16 סנט למניה, לעומת כ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בלופניקס ציינה כי הפחתה שלא במזומן של 1.8 מיליון דולר נעשתה בגין פיצוי למנהלים כתוצאה מהמכירה של בעלת השליטה הקודמת בחברה, קבוצת פורמולה.



עם ההכנסות והרווחים האלה הצליחה החברה לעקוף את התחזיות בוול סטריט, להכנסות של 20.6 מיליון דולר ורווח של 13 סנט למניה.



החברה ייצרה תזרים מזומנים חיובי של 7.3 מיליון דולר מפעילות שוטפת ברבעון השני של השנה, וקופת המזומנים של החברה תפחה ל-19 מיליון דולר.



מנכ"ל החברה, אריק קילמן, ציין כי החברה מעלה את התחזית השנתית שלה להכנסות של 85.5 מיליון דולר, שישקפו צמיחה של 25% לעומת שנה קודמת. רווח למניה (פרופורמה) יהיה 67 סנט. גם המספרים האלה גבוהים מהתחזית בוול סטריט, להכנסות של 84.7 מיליון דולר ורווח של 62 סנט למניה.



מניית בלופניקס לא היתה חסינה בפני הירידות החדות בשווקים בשבוע שעבר, אך גרף המניה מצביע על כך שהיא הכפילה את מחירה בשנה האחרונה ל-12.7 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 195 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully