וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.אר סאט ממשיכה לצמוח: ההכנסות זינקו ב-43% ברבעון השני לשיא של 14.7 מיליון דולר; העלתה התחזית לשנה כולה

עומרי כהן

31.7.2007 / 16:11

הרווח הנקי היה בהתאם לתחזיות והסתכם ב-2.6 מיליון דולר - 29% יותר מברבעון המקביל אשתקד



אין הרבה מניות של חברות ישראליות בוול סטריט שנהנו מחסינות בפני הירידות החדות בשווקים בשבוע האחרון. מניית אר.אר סאט (אר.אר לוויינים) היא אחת מהן.



המניה אמנם ירדה יחד עם השוק ביום חמישי אבל הצליחה לתקן חלק מהירידה הזו כבר ביום שישי, למרות המשך הירידות בשווקים, והמשיכה לטפס מעלה גם אתמול.



במחיר של 23.1 דולר נסחרת המניה במחיר כפול מזה בו היא נסחרה בתחילת השנה. המחיר משקף לחברה שווי שוק של 402 מיליון דולר בדילול מלא.



אר.אר סאט, מקבוצת רפק (35%), עוסקת בהפצת תכנים לספקיות שירותי טלוויזיה רב ערוצית בעבור מאות ערוצי טלוויזיה ורדיו ברחבי העולם, וזאת באמצעות תחנות שידור לווייניות מרכזיות.



הדו"חות שפירסמה החברה לרבעון השני תומכים בזינוק החד של המניה. אר.אר.סאט המשיכה לצמוח במהירות, הן בשורת ההכנסות והן ברווחים, ועקפה בשורה העליונה את תחזיתה המוקדמת ואת התחזית הממוצעת של האנליסטים. בשל התוצאות החזקות הועלו פעם נוספת התחזיות ל-2007 כולה.



אפשר להניח שחלק מהתמיכה למניה, גם בימים סוערים אלה של ירידות בשווקים, ניתנה לה על ידי האתר הפיננסי האמריקאי TheFool, שכלל אותה בין חמש מניות צמיחה מומלצות בטור שכתב טים ביירס ב-25 בחודש. אר.אר סאט הספיקה לייצר למשקיעים תשואה פנטסטית של 85% מאז הונפקה בנאסד"ק בנובמבר אשתקד.



ברבעון השני של 2007 גדלו הכנסות החברה ב-42.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד לשיא של 14.7 מיליון דולר. הרווח הגולמי צמח ב-38.4% ל-5.2 מיליון דולר והיווה 35.5% מסך ההכנסות. מדובר בירידה מסוימת ברווחיות הגולמית בהשוואה ל-36.6% מהרבעון המקביל.



הרווח התפעולי צמח ברבעון השני בשיעור מתון יותר של 23.1% ל-3.2 מיליון דולר, לאחר שהחברה כמעט והכפילה את היקף הוצאות התפעול בהשוואה לרבעון המקביל ל-2 מיליון דולר. הרווח הנקי גדל ברבעון השני ל-2.6 מיליון דולר (15 סנט למניה בדילול מלא), לעומת 2 מיליון דולר ברבעון המקביל.



התחזית להיקף ההכנסות ב-2007 הועלתה לטווח של 57.5-57 מיליון דולר מטווח קודם להכנסות של 56-55.5 מיליון דולר. ברבעון השלישי של השנה צופה החברה הכנסות של 14.9-14.7 מיליון דולר. ארבעה אנליסטים המסקרים את החברה צפו עד כה בממוצע הכנסות של 14.2 מיליון דולר ברבעון השלישי.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully