וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלרם חנכה את המפעל החדש בארה"ב בעלות של כ-10 מיליון דולר

אלי שיצר

31.7.2007 / 17:07

מחזור המכירות של המפעל צפוי להגיע לכ-20 מיליון דולר תוך 3 שנים



חברת תעשיות, המייצרת ומשווקת לוחות טרמופלסטיים קשיחים מפוליקרבונט ומפי.וי.סי, חנכה את המפעל החדש בארה"ב, שהוקם בעלות של מעל ל-10 מיליון דולר. המפעל הוקם בשטח הנמצא בבעלות החברה בפנסילווניה.



המפעל כולל שני קווי ייצור ל-PVC, כאשר אחד מיועד לייצור קו המוצרים החדש של החברה ה"טרימבורד". מוצרים אלו מהווים תחליף לעץ, ומשמשים בעיקר לשוק הבנייה. למוצרים יתרונות ברורים על פני שימוש בעץ וביניהם עמידות טובה יותר לבעירה, עמידות לכימיקלים וצורך קטן בהרבה בתחזוקה שוטפת. שוק תחליפי העץ מסוג זה לבנייה, מוערך כיום בארה"ב בכ-300 מיליון דולר, והוא גדל מדי שנה בשיעור של כ-25%. הקמת המפעל בארה"ב מיועדת בעיקר להגדלת כושר הייצור בארה"ב של קו מוצרי הטרימבורד.



קו הייצור השני הנו קו ייצור לוחות גליים, כמענה לביקוש הגדל למוצרים אלה הן בשוק האמריקאי.
מחזור המכירות המתוכנן של המפעל יגיע ל-20 מליון דולר תוך 3 שנים.



עמוס נצר, מנכ"ל פלרם, אמר כי "הקמת המפעל בארה"ב הנה חלק מהתוכנית האסטרטגית הרב-שנתית של פלרם, לפיתוח השוק האמריקאי. פלרם צומחת במהירות בשוק זה והנה חברה מובילה במספר מוצרים. המפעל משלים את סל המוצרים הנדרש לחברה בארה"ב, שם אנו מייצרים ומוכרים בהצלחה, זה מספר שנים, את מוצרי הפוליקרבונט שלנו".



עוד הוסיף נצר כי "מכירות החברה בארה"ב בשנת 2006 הסתכמו בכ-66 מיליון דולר ואנו מאמינים כי לאחר השלמת ההשקעה במפעל הייצור, החברה האמריקאית שלנו תהווה שחקן משמעותי בשוק".



מנית פלרם הוסיפה כ-30% מתחילת השנה המשקף לה שווי שוק של 445 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully