וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית המשקאות בקארדי תשקיע מעל 240 מיליון דולר על מנת להגדיל את ייצור מותג הוויסקי דיוור'ס

סוכנויות הידיעות

31.7.2007 / 18:19

החברה מנסה להרוויח מהביקוש העולה בקרב השווקים המתפתחים, במיוחד באסיה ואמריקה הלטינית



יצרנית המשקאות בקארדי תשקיע מעל ל-120 מיליון ליש"ט (240 מיליון דולר) במפעליה בסקוטלנד על מנת להגדיל את ייצור מותג הוויסקי דיוור'ס (Dewar's). החברה מנסה להרוויח מהביקוש העולה בקרב השווקים המתפתחים, במיוחד באסיה ואמריקה הלטינית.



חברת המשקאות דיאגאו, הבעלים של מותג הבירה גינס, מסרה בפברואר כי תשקיע 100 מיליון ליש"ט במזקקה בסקוטלנד. מכירות משקאות אלכוהוליים בסינגפור, סין וונצואלה מזנקות ומעודדות את התעשייה להגדיל את תפוקת הייצור.



הביקוש בהודו צפוי לצמוח, אף הוא, על רקע החלטה של ממשלת הודו, מוקדם יותר החודש, להסיר את המסים הגבוהים שהיו מוטלים על יינות ומשקאות אלכוהוליים מיובאים.



כיום, וויסקי סקוטי אחראי לפחות מ-1% ממכירות ויסקי בהודו אך מדיניות המס הנמוך עשויה לגרום למכירות לגדול פי 4 במהלך חמש השנים הקרובות, לפי טענת אנליסטים.



"הביקוש לסוגי הוויסקי היוקרתיים הכלולים במותג דיוור'ס גדלו באופן משמעותי, במיוחד באסיה ובשווקים מתמפחים אחרים בו הושק המותג במהלך שלוש השנים האחרונות בלבד", אמר מנכ"ל בקארדי אנדראס גמבלר. "ההחלטה להרחיב את הייצור משקפת את התחייבותינו לסקוטלנד, הידועה ברחבי העולם בוויסקי האיכותי שלה, ולמותגי דיוור'ס, המועדפים בקרב הצרכנים".



בקארדי רכשה את מותג הוויסקי דיוור'ס ב-1998. היא מעסיקה 300 עובדים בשבעה אתרים ברחבי סקוטלנד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully