וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודיגו הישראלית תפתח יישום למסרים מיידיים עבור צופי MTV

הארץ

10.9.2001 / 19:40

השירותים החדשים יהיו זמינים בשש שפות שונות, החל בסתיו הקרוב; שידורי הרשת נקלטים על ידי 100 מיליון אירופאים

מאת יובל דרור

הזרוע האינטראקטיווית של MTV Networks Europe, שבבעלות International Inc Viacom, חתמה על חוזה עם חברת אודיגו הישראלית, המפתחת שירותי מסרים מיידיים ופתרונות למפעילים וספקי שירות סלולריים, ולפיו האחרונה תפתח יישום מסרים מיידיים (מסנג'ר) עבור אתרי MTV השונים באירופה.

MTV מסנג'ר יהיה מבוסס על פלטפורמת המסרים המיידיים של אודיגו, ויאפשר בין השאר חיבוריות אינטראקטיוויות באמצעות הודעות SMS בין פורטלים סלולריים, וכן חיבוריות לרשתות המסרים המיידיים המובילות בעולם דוגמת MSN ,ICQ ואחרות. השירותים החדשים יהיו זמינים בשש שפות שונות, החל בסתיו הקרוב.

חברת אודיגו שנוסדה ב-98' פיתחה את תוכנת אודיגו, המאפשרת שליחת מסרים מיידיים בין חברים וזאת באמצעות מגוון של מכשירים ניידים. המשתמשים באודיגו יכולים לחפש שותפים לשיחה או חברים חדשים בהתבסס על תחומי עניין משותפים, ולזהות חברים בזמן הגלישה באינטרנט. במסגרת העסקה עם MTVi יציע המסנג'ר דרכים חדשות לפרסום מוצרים ושירותים לצרכנים בגילאים MTVi .34-16 אירופה מפעילה שבעה אתרים מקומיים (באנגלית, איטלקית, צרפתית ואחרות) וכן את אתר VH1. הרשת מציגה בכ-14 רשתות מקומיות ברחבי אירופה ומעריכה שכ-100 מיליון אירופאים קולטים את שידוריה.

"צעירים באירופה נלהבים משירותים אינטראקטיוויים. MTV מסנג'ר יאפשר להם להתחבר לקהילה מקוונת באמצעות מגוון האתרים של MTV אירופה", אמרה נורה רותרוק, משנה בכיר למנכ"ל MTV אירופה. עוד אמרה רותרוק, כי המסנג'ר יספק למפרסמים את האפשרות להגיע לכלל אוכלוסיית הצעירים באירופה, ובכך "יוסיף למגוון אפשרויות הפרסום הקיימות ב-MTV, בשידור הטלוויזיה והאינטרנט".

"אנחנו גאים להיות הספק שנבחר על ידי MTV אירופה, למתן מענה לצורכיהם בתחום המסרים המיידיים", אמר מיכה מקובר, מנכ"ל אודיגו. מקובר הוסיף כי כבר בסתיו הקרוב יהיה MTV מסנג'ר זמין באנגלית, הולנדית, גרמנית, צרפתית, איטלקית וספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully