וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות גיוון אימג'ינג צמחו ב-20%

אסף רותם

1.8.2007 / 23:32

החברה רשמה הכנסות של 27.8 מיליון דולר, בכך היכתה את התחזיות. הרווח נותר נמוך - 626 אלף דולר בלבד

יצרנית גלולות המצלמה לאבחון אי סדירויות במערכת העיכול, גיוון אימג'ינג, דיווחה הלילה על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2007. החברה עקפה במקצת את תחזיות האנליסטים, אולם רשמה רווח נקי נמוך ומנייתה מאבדת כ-1% במסחר שלאחר הסגירה.

גיוון הציגה שיפור בתוצאותיה כשדיווחה על הכנסות של 27.8 מיליון דולר, צמיחה של 20% לעומת הכנסות של 20.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-623 אלף דולר בלבד או 2 סנט למניה, בדומה להפסד שרשמה ברבעון המקביל. רווח הפרופורמה, שמתעלם מהוצאות חד פעמיות ובעיקר מהוצאות בגין אופציות, הסתכם ב-2.9 מיליון דולר או 9 סנט למניה. להבדל בין הרווח הנקי לרווח הפרופורמה תרמו אימוץ תקן חשבונאי שגרע 1.2 מיליון דולר מהרווח והוצאות משפטיות בגין פטנט שנגסו בכ-900 אלף דולר נוספים.

התחזית הממוצעת של שלושה אנליסטים בוול סטריט היתה לרווח פרופורמה של 6 סנט למניה תחת הכנסות של 27.6 מיליון דולר. גיוון חוזה ב-2007 הכנסות שינועו בטווח של 119-114 מיליון דולר. בעקבות תוצאות הרבעון הראשון, אמר בחודש מאי המנכ"ל חומי שמיר, כי הוא מאמין שההכנסות יגיעו קרוב לקצה העליון של הטווח.

גיוון הראתה שיעורי רווחיות גולמית של 75.5% לעומת 75.2% ברבעון המקביל. שמיר אמר עם פרסום התוצאות: "אנחנו מעודדים מצמיחה של 20% בהכנסות ומצמיחה של 23% במכירות גלולת PillCam SB. ברבעון הראשון, לראשונה תרמו להכנסות כל שלוש הגלולות שמפתחת החברה".

בוול סטריט מצפים כעת מהחברה להציג ברבעון השני של השנה רווח של 10 סנט על הכנסות של 30.6 מיליון דולר. בהשגת יעד זה עשויים לסייע לה מספר מהלכים משמעותיים עליהם דיווחה השנה. בתחילת אפריל נחתם הסכם פיתוח משותף עם חברת Fujinon היפאנית, ובסופו של אותו חודש קיבלה החברה אישור לשווק את גלולת הווידיאו בשוק היפאני, שנחשב לזהה בגודלו לשוק האמריקאי בשל מאפייניה של האוכלוסייה היפאנית.

לקראת סוף יוני נתנה הוועדה המרכזית לביטוח רפואי ביפאן את אישורה לכיסוי באמצעות ביטוח רפואי של אבחון בעיות במעי הדק באמצעות הקפסולה. המשמעות היא שגיוון אימג'ינג מגדילה את בסיס המבוטחים שלה בכ-100-80 מיליון איש לסך הכל של כחצי מיליארד מבוטחים. בנוסף, דיווחה החברה כי הדור השני של גלולת הווידיאו של גיוון אימג'ינג לאבחון מחלות במעי הדק אושר לשיווק בארה"ב. התפתחות מהותית נוספת: מינויו של מנכ"ל טבע לשעבר, ישראל מקוב, ליו"ר הדירקטוריון של החברה.

מניית גיוון השלימה עלייה 45% מאז תחילת השנה. זאת אחרי שנה לא נעימה למשקיעים ב-2006, בה נחתכה המניה ב-33%. גיוון נסחרת כעת לפי שווי של כ-770 מיליון שקל. בקופת המזומנים של החברה יש 102.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully