וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיסק און צ'יפ של אם סיסטמס ישולב במערכות מחשבים עתידיות ברכבים שמפתחות מספר יצרניות רכב במשותף

גיא ימין

11.9.2001 / 18:24

מערכות המחשבים יספקו שילוב של יישומי מולטימדיה, טלקומוניקציה ומערכות מידע; בין החברות מצוי גם מיזם של חברת פורד

חיזוק חיובי לטכנולוגיה שלה קיבלה היום חברת אם סיסטמס בדמות שיתוף פעולה לשילוב מוצר ה-DiskOnChip שלה במערכות מחשבים עתידיות ברכבים. להודעה מסוג זה אין כמובן משמעות מבחינת הכנסות החברה ברבעון הנוכחי, וקרוב לוודאי שגם מבחינת הרבעונים הבאים, אך היא מספקת אינדיקציה לגבי שווקים פוטנציאליים למוצרי החברה.

המוצר של החברה נבחר כרכיב זיכרון עליו יתבססו המחשבים אותם מפתחות החברות Bcom electronics ו-STMicroelectronics, הנסחרת בבורסת ניו יורק, וכן חברת Ford Lio Ho (מיזם של חברת פורד העולמית).

החברות פועלות במשותף לפיתוח מערכת מחשב לתעשיית הרכב העולמית, שתשלב מולטימדיה, טלקומוניקציה ומערכות מידע. מערכת זו תספק, בין היתר, יישומים כגון טלפון סלולרי דיגיטלי, זיהוי קולי, רדיו דיגיטלי, נגן תקליטורים ומערכות ניווט. וכאן נכנסת לתמונה אם סיסטמס, עם מוצר ה-DiskOnChip - זיכרון פלאש קשיח בנפחים של 8MB ,16MB ו-32MB - שישולב במחשב לצורך אחסון מערכת ההפעלה חלונות ודפדפנים.

יצרניות הרכב העריכו כי שילוב ה-DiskOnChip יאפשר למערכות המחשב ברכב לשלב אפליקציות שונות. כך, מערכת הניווט הלווייני תפעל עם טלפון GSM ותשדר דיווחי תנועה שיכוונו נהגים ליעדם, תבצע הזמנות לשירותי חניה ותזמין עזרה במקרי חירום.

"המוצר של אם סיסטמס נבחר על ידי יצרניות הרכב, שכן הוא מתפקד גם בטמפרטורות קיצוניות ובתנאים חיצוניים קשים אחרים", אמר בתגובה ברי דונג, נשיא אם סיסטמס אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully