וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי שלו: לאסון הזה תהיה השפעה מרחיקת לכת על התיאבון של המשקיעים לעשות עסקים עם ארה"ב

צורי דאר

11.9.2001 / 18:22

"זוהי הכרזת מלחמה על ארה"ב"; "כל הבעיה הבטחונית שלנו תתגמד ותיכנס לפרופורציות"

"בסביבת מרכז הסחר העולמי יש המון שוקי הון, בנקי השקעות וברוקרים. לאסון הזה תהיה השפעה מרחיקת לכת על התיאבון של המשקיעים לעשות עסקים עם ארה"ב", כך סבור אדי שלו, שותף בקרן ההון סיכון ג'נסיס, בשיחה עם TheMarker.com בעקבות שרשרת הפיגועים במרכז הסחר העולמי בניו יורק.

"האפקט הפסיכולוגי הוא אדיר, כיוון שלמעשה זוהי הכרזת מלחמה על ארה"ב. אני מעריך שלמרות שאין לזה סיבה מעשית, שוקי הכסף יהיו בהלם תקופה ארוכה. אני חושש שהארגונים שעומדים מאחורי הפיגועים השיגו את מטרתם. מעבר לכך, כל הבעיה הבטחונית שלנו תתגמד ותיכנס לפרופורציות".

"אין ספק שיהיה לזה אפקט רע אבל צריך לזכור שהעסקים גם ככה היו בשפל כך שלשווקים לא נשאר הרבה לאן לרדת", אומר חיים סדגר ,שותף מנהל בקרן סקויה קפיטל. "מי כמונו יודעים שכשיש טרור לא סוגרים את העסק והולכים אלא ממשיכים הלאה. האמריקאים חטפו הרבה מכות וידעו להתגבר על זה ואני מאמין שכך יהיה גם עכשיו".

"אין לנו חברות בניו-יורק, לפני כחודשיים העברנו את חברת איירסלייד שאנחנו מושקעים בה מניו יורק לשיקאגו", הוסיף סדגר.

רובין האקה, שותפה מנהלת בקרן פורטוויו: "עבדתי בעבר בבניין הזה בעבר במשך שנתיים בשוסטינג ליהמן, לימים חלק מבנק ההשקעות ליהמן ברדרס. בשני הבניינים עובדים 50 אלף איש. זה קרה בשעה 9 כשכולם נמצאים בבניינים. לאסון הזה יש משמעות עולמית, כמו פרל הרבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully