וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון חפציבה מונה לריבון החברות

שלומי שפר

5.8.2007 / 13:11

זאת משום שבעלי החברה והמנכ"ל בועז יונה - נעלם. היום ידווחו החברות על החשיפה שלהן כפי שהיא ידועה להם

רשות ני"ע לא פתחה בחקירה כנגד חברת חפציבה. זאת, בניגוד לפרסומים שהיו הבוקר בכמה כלי תקשורת. עם זאת, הרשות פנתה הבוקר לחברי הדירקטוריון של שתי החברות הציבוריות מקבוצה חפציבה - חפציבה גלובל וחפציבה ג'רוזלם. בהיעדר בעל שליטה ברור בחברה, בשל העובדה שבועז יונה נעלם וככל הנראה אינו נמצא בישראל ובכל מקרה לא ניתן למצו אותו, הסמיכה הרשות את חברי הדירקטוריון של החברות לריבון.

הרשות דרשה מחברי הדירקטוריון לדווח כבר היום לגבי כלל החשיפות שיש לחברה עם גורמים אחרים ולדווח למשקיעים בבורסה, ככל הידוע להם, על מצבה של החברה ולעדכן את הציבור. בשעה זו, מכונסים חברי הדירקטוריונים של החברות וכבר בשעות הקרובות יצאו דיווחים לבורסה.

בעיה נוספת וחמורה לא פחות היא עם חברת חפציבה חופים. מדובר בחברת אג"ח זבל שאין לה בפועל הנהלה או בעל שליטה. לפיכך, פנתה הרשות לנאמנים של האג"ח, חברת אורורה פידליטי, ודרשה ממנה לפעול לטובת בעלי החוב, וכן לדווח מה היא עושה על מנת לשמור על האינטרסים של בעלי החוב - מה הפעולות שננקטות על ידה ומה הפעולות שהיא מתכוונת לנקוט כולל פניה לבתי משפט. החוק מחייב את הנאמנים של האג"ח לפעול לטובתם של בעלי החוב.

גם במקרה של חברת חופים צפוי דיווח כלשהו לבורסה בשעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully