וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידמיצר בוואלה!

6.8.2007 / 10:03

וואלה! מביאה לכם את ערוץ החידות הגדול בארץ בשיתוף עם דן חמיצר. גולת הכותרת היא החידה שתוכל לזכות אתכם במאות אלפי שקלים

היום עלה בפורטל וואלה! ערוץ חידות מקורי וייחודי מבית היוצר של דן חמיצר. מדובר במיזם ראשון מסוגו בארץ ובעולם אשר מטרתו למסד מושג ישראלי מקורי בתחום תרבות הפנאי, התיירות והחינוך.

ערוץ החידות בוואלה! הינו פרוייקט משותף עם האתר החדש מבית חמיצר – "חידמיצר", המכונה "אתר החידות הלאומי ואתר האוצרות והמטמונים". האתר hida.co.il הוקם בהשקעה של מיליוני שקלים ומכיל מנוע חיפוש חידות לפי נושאים, רמות, פרסים וניקוד, וכן זירה מרכזית ובה מפת החידות הלאומית. כמו כן, ישנן באתר זירות נוספות המכילות מגוון משחקי מטמון ואוצר מבוססי חידות. האתר כולו הוטמע בתוך וואלה! ומושק כוורטיקל נפרד.

המדובר במאגר חסר תקדים של אלפי חידות על כל דבר שקשור לישראל ותולדותיה. החידות מנוסחות ברמות שונות ומאפשרות סיכוי לזכות בפרסים גדולים ובסכומי כסף. מגוון החידות כולל נושאים שונים שכולם קשורים בדרך זו או אחרת לישראל: היסטוריה, אזרחות, תנ"ך, חי וצומח, פוליטיקה, ספרות, אמנות, צבא, ועוד. ההתמכרות מובטחת למבוגרים וילדים כאחד.

לאתר חוברת "חידת חמיצר" הידועה מהרדיו והטלוויזיה – מגה חידה ראשונה מסוגה באינטרנט. חידה שאמורה לשגע את המדינה, בעיקר בזכות סכום הפרס האדיר (שיכול להאמיר עד לסכום של מאות אלפי שקלים), שילך ויעלה עם הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully