וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביום חמישי נגיש הצעה לרכישת חפציבה"

אריק מירובסקי

7.8.2007 / 7:01

כך אומרת קבוצת SIG. בקבוצה מסרבים לפרט את כוונותיהם לגבי חפציבה, וגם לא פירטו כיצד הם מוכנים להשקיע בחברה

חברת SIG, שבשליטת איש הנדל"ן האמריקאי אפי שורקה ושותפו הישראלי בר יעקב, אישרה ל-TheMarker כי היא בוחנת בימים אלה אפשרות לרכוש את חפציבה, וכי בדעתה להגיש הצעה לרכישת החברה בדיון בבית המשפט שייערך מחרתיים.

SIG היא חברה בשליטת שורקה, ישראלי לשעבר, שמחזיקה בנכסי נדל"ן מניב בארה"ב, בעיקר בניו יורק, בהיקפים נטענים של מאות מיליוני דולרים. החברה פועלת בישראל בכמה מישורים, בהם בתי דיור מוגן שרכשה לפני כשנה, פרויקטים למגורים מלונאות ותחנות דלק, בהיקף נטען של מיליארד שקל.

לפני שנה רכשה החברה את בתי הדיור המוגן שבעת הכוכבים בהרצליה פיתוח ולב גנים בנתניה, תמורת 180 מיליון שקל, מקבוצת בוכמן-שרף. בשנה האחרונה הורחבו המבנים ושופצו. עוד מחזיקה הקבוצה במלון קרלטון בנהריה, שאותו רכשה לפני כמה שנים מכונס הנכסים של המלון.

לפני שלוש שנים התמודדו שורקה, יעקב ויאיר רבינוביץ על רכישת קניון רחובות מאמות, אולם בסופו של דבר ויתרו על הרכישה לטובת ריט ישראל בתמורה לפיצוי כספי. במאי 2005 רכשה הקבוצה את השליטה בחברת ליברטי פרופרטיס (שקם נדל"ן) מאלקו, ובדצמבר מכרה אותה ב-114.5 מיליון שקל ורשמה רווח של 40 מיליון שקל.

בקבוצה מסרבים לפרט את כוונותיהם לגבי חפציבה, וגם לא פירטו כיצד הם מוכנים להשקיע בחברה שהיקפי החובות שלה ומעשי בעליה טרם התבררו עד תומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully