וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי מבקש להכריז על בועז יונה פושט רגל

נורית רוט

8.8.2007 / 13:35

לאור חובות של יותר מ-8 מיליון ש' למנכ"ל חפציבה. בנוסף, נטען כי יונה ערב לחובות החברה שיתרת חובותיה לבנק עולים על 31 מיליון ש'

בנק לאומי הגיש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים, בו מתנהלים הליכי הקפאת ההליכים נגד קבוצת חפציבה, בקשה למתן צו כינוס נכסים נגד בועז יונה.

בבקשה נטען כי בועז יונה חייב לבנק כספים במספר חשבונות, המסתכמים ביותר מ-8 מיליון שקל. בנוסף, נטען כי יונה ערב בערבות ללא הגבלה לחובותיה של חפציבה דיור ואחזקות שבשליטתו, שיתרת חובותיה לבנק עולה על 31 מיליון שקל. כמו כן, נטען כי יונה הוא בעל השליטה בחברת ב.ו.י אחזקות שחייבת גם היא לבנק יותר מ-5 מיליון שקל.

לפי הבקשה, שהוגשה על ידי עו"ד מיכאל רוהר ממשרד ברוכשטיין, בירו, רייף, רוהר ושות', מאז תחילת הליכי ההקפאה של חפציבה נותק הקשר של כל הנושים עם יונה, "שנעלם כאילו בלעה אותו האדמה". מצבן של החברות בקבוצת חפציבה, העדרותו של יונה בנסיבות בהן "היה צפוי כי יתייצב בראש הקבוצה, ייקח אחריות לחובותיה וישתתף במהלך אותו יזמה להסדר כולל", נטען, מבססות עילה של מעשה פשיטת רגל

במקביל הגיש הבנק בקשה לצו מניעה נגד חברת גאמא שיפינג, שיאסור עליה להוציא לחו"ל את נכסיו של יונה "לנוכח הברחת הרכוש היקר". בית המשפט התבקש להורות למשטרת ישראל, רשות הנמלים והנהלת נמל אשדוד לסייע בביצוע הצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully