וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון חיובי לאורמת טכנולוגיות

מיכאל רוכוורגר

9.8.2007 / 9:28

היכתה את התחזיות והכנסותיה ברבעון השני גדלו ב-31% ל-84 מיליון דולר. צפויה לעמוד בתחזיות השנתיות ואף עשויה לעקוף אותן

הגידול בקיבולת וביצועים טובים יותר בתחנות הכוח במגזר החשמל, וגידול חד במגזר המוצרים האחרים של החברה, הביאו את אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת, של יהודה ודיתה ברוניצקי, לגידול של 31.2% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון בשנה שעברה, לכ-84.1 מיליון דולר.

אורמת טכנולוגיות היכתה את התחזיות של האנליסטים אשר חזו הכנסות של 70.9 מיליון דולר. בשורה התחתונה הרוויחה אורמת טכנולוגיות 8.5 מיליון דולר, 22 סנט למניה, לעומת תחזית של 21 סנט למניה. מדובר בגידול של כ-2% ברווח הנקי.

הכנסות החברה במגזר מכירות החשמל צמח ברבעון השני של 2007 בכ-13.5%, לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות במגזר המוצרים האחרים טיפסו בכ-88% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, לכ-28.7 מיליון דולר.

בכוונת החברה לשלם דיווידנד של 0.05 דולרים למניה לבעלי מניותיה במהלך חודש אוגוסט. דיטה ברוניצקי ציינה כי "החברה הציגה תוצאות חיוביות כמצופה. במהלך הרבעון התמקדה אורמת טכנולוגיות בהרחבת הפעילות וכן ביישום התוכניות של צמיחה אורגנית בתחום החשמל".

באשר לעתיד, ברוניצקי הוסיפה כי "אנו מצפים כי ההכנסות בתחום החשמל יעמדו באותו קו עם התחזיות שלנו ויציגו הכנסות של 214 מיליון דולר בהתבסס על מחירי הדלק הנוכחיים. באשר להכנסות במגזר המוצרים האחרים, אנו צופים כי ההכנסות ייגעו ברף העליון של התחזיות שהצגנו קודם לכן וינועו בטווח של 72-70 מיליון דולר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully