וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי חברת רכש המדיה אייג'יס ירדו ב-23% במחצית הראשונה של השנה והסתכמו ב-27.5 מ' ד'

סוכנויות הידיעות

12.9.2001 / 14:01

התחזיות להוצאות על פרסום בשווקים המובילים של העולם מצביעות על ירידה של ב-2.6% השנה

אייג'יס (Aegis), חברת רכש המדיה העצמאית, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2001. הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-27.5 מיליון דולר, או רווח של 1.7 פני למניה, ירידה של 23% לעומת התקופה המקבילה. הכנסות אייג'יס ברבעון גדלו ב-17%, או ב-8.3% כולל הוצאות על רכישות.

אייג'יס מסרה כי קיצצה את כוח העבודה שלה מבלי לפרט את היקף הפיטורים, ואמרה כי הקיצוצים צפויים להוביל לחסכון שנתי של 12.8 מיליון דולר בהוצאות. אייג'יס צפויה לרשום הוצאה של 4.7 מיליון דולר על חבילות הפיטורים של עובדיה בשנת 2001, מהם 2.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה.

בחודש יולי דיווחה החברה כי נרשמה האטה משמעותית בצמיחת הכנסותיה בחמישה החודשים הראשונים של השנה. חברת זנית מדיה (Zenith Media) המתחרה מסרה, בחודש שעבר כי ההוצאות על פרסום בשווקים המובילים של העולם צפויות להצטמצם השנה ב-2.6%, ולרשום צמיחה דלה בשנת 2002.

אייג'יס, הנסחרת בבורסה של לונדון, מתמחה בשלושה תחומים עיקריים: רכש מדיה באמצעות קבוצת קאראט (Carat Group) - אחת מרשתות המדיה העצמאיות הגדולות בעולם, מחקרי שוק, ופיתוח מודלים יחודיים להבנה מעמיקה של התנהגות מותגים, במטרה להגדיל את רווחיותם ואת יכולת ההחדרה שלהם לשוק.

בחודש שעבר נכנסה אגיס לשותפות בחברת מחקרי השוק והסקרים הישראלית Market Watch, בראשות אבינעם ברוג, אחיר של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. זאת בעקבות רכישת אגיס את רשת MEMRB, המחזיקה ב-48% מחברת Market Watch.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully