וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית CheckM8 חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת טרה לייקוס

בעז בבאי

11.10.2001 / 9:29

ה"וול סטריט ג'ורנל": טרה לייקוס תהיה הראשונה להשתמש בפלטפורמת הפצת תכני פרסום ומדיה שפיתחה החברה

חברת הסטארט אפ הישראלית CheckM8 Technologies חתמה אתמול על הסכם אסטרטגי עם חברת טרה לייקוס, זרוע האינטרנט של חברת התקשורת הספרדית טלפוניקה. CheckM8 תספק לטרה לייקוס טכנולוגיה ליצירת פרסום מקוון ממוקד. כך מדווח היום ה"וול סטריט ג'ורנל".

טרה תהיה חברת האינטרנט הראשונה בעולם, שתעשה שימוש בפלטפורמת הפצת תכני פרסום ומדיה עשירה של החברה הישראלית. הפרסום הממוקד יימכר ללקוחותיה במחיר גבוה מפרסום רגיל באינטרנט. החברה הספרדית מקווה שהשימוש בפתרון הטכנולוגי של CheckM8 ברשת אתרי האינטרנט שלה, יסייע לה להגדיל הכנסותיה מפרסום באינטרנט, שנפגעו מהירידה החדה בהיקף הפרסום ברשת.

טרה לייקוס, הנחשבת לאחר מספקיות הגישה לאינטרנט הגדולות באירופה ואמריקה הלטינית, נסחרת כיום בוול סטריט לפי שווי חברה של כ-3.2 מיליארד דולר. החברה מפעילה רשת אתרי אינטרנט ב-43 מדינות ובכ-20 שפות שונות, שמספר המבקרים החודשי באתריה עומד על כ-103 מיליון.

החברה, שהוקמה בעקבות המיזוג של טרה נטוורקס הספרדית עם הפורטל האמריקאי לייקוס, רשמה הכנסות של 158 מיליון דולר ברבעון השני השנה, מתוכם 62% נובעים מפרסום ומסחר אלקטרוני.

חברת CheckM8 מהרצליה, הוקמה באפריל 2000 ומנוהלת על ידי משה ועקנין. ששימש קודם לכן כנשיא חברת הסטארט אפ הישראלית אדוייז, כמנהל שיווק בחברת ווקלטק וכמהנדס מחקר ב-AT&T, בל לאבס ולוסנט .

CheckM8 גייסה באוגוסט 2000 סכום של מיליון דולר מ-ISF ו-Media UAF, לפי שווי חברה של 9 מיליון דולר. החברה השיקה ביוני השנה תוכנה לניהול והפצה דינמית של תכנים שונים, מעבר לבאנר הפרסום הבסיסי, שניתן להגדיל בעזרתה את המכירות באינטרנט באמצעות פילוח ממוקד - המבוסס על הרגלי הגלישה של המשתמשים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully