וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזי ההצלחה בנסיונות ההתקשרות לארה"ב נמצאים בעלייה מתמדת

ערן גבאי

12.9.2001 / 12:38

ככל שחולף הזמן, מסירות החברות האמריקאיות בהדרגה את החסימה לשיחות נכנסות מרחבי העולם; אמש נרשמו מאות אלפי ניסיונות התקשרות מישראל לארה"ב

אחוזי המענה בארה"ב לשיחות טלפון שיוצאות מישראל (ומשאר העולם) נמצאים בעלייה מתמדת מאז אתמול בלילה, כך מוסרים מבזק בינלאומי.

אמש נתקלו רבים מהמתקשרים לחו"ל בקשיים בהשגת קו לשיחה לארה"ב, בשל חסימה יזומה של התקשרויות מצד חברות התקשורת האמריקאיות וכוחות הביטחון בארה"ב.

עיקר ניסיונות ההתקשרות היו אמש בין השעות 16:00 ל-24:00, בהן נרשמו מאות אלפי ניסיונות התקשרות מישראל לארה"ב (לעומת אלפים בודדים בימים רגילים), עם אחוזי הצלחה נמוכים.

ככל שחולף הזמן, מסירות החברות האמריקאיות בהדרגה את החסימה לשיחות נכנסות מרחבי העולם ואחוזי ההצלחה גדלים.

בזק בינלאומי תיגברה אתמול בערב את מוקדי השירות ואת המרכזייה הבינלאומית 188 בעשרות אנשי שירות, מיד עם היוודע ממדי האסון בארה"ב ואלה עובדים באיוש מלא מסביב לשעון.

אל מוקד 188 זרמו עשרות אלפי שיחות של ישראלים. המוקדנים סייעו באיתור מספרים בתוך ארה"ב, בניסיונות חיבור, בהפניית אזרחים למוקדי משרד החוץ ובשליחת E-mail.

מחברת קווי זהב נמסר כי מאתמול החברה עברה להיערכות מיוחדת עקב העומס האדיר על קווים יוצאים לשיחות לארה"ב. בחברה טוענים כי ממוצע השיחות לשעה לארה"ב גדל פי עשרה מזה ביום רגיל.

כמו כן, נכון לאתמול בלילה היה שיעור השיחות המוצלחות (התקשורת מוצלחת) הנכנסות לארה"ב נאמד בכ-30% בלבד, תוצאה של קריסת מערכות התקשורת בארה"ב.

החברה נכנסה החל מאתמול להיערכות מיוחדת, כשהכפילה ושילשה את מספר המוקדנים לשירות והיא מתכוונת להמשיך בכך ככל שנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully