וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרחב האווירי של ישראל יישאר סגור לטיסות של חברות זרות עד 20:00

עתי"ם

12.9.2001 / 12:24

לקראת הערב ייבחן מחדש הנושא, ויוחלט אם לפתוח את המרחב האווירי של ישראל כבימים כתיקונם

המרחב האווירי של ישראל יישאר סגור לחברות טיסה זרות, לפחות עד 8 בערב, זאת בעקבות ההחלטה שקיבל אתמול בערב שר התחבורה, אפרים סנה, בשל התקפות הטרור בארה"ב. לקראת הערב ייבחן הנושא מחדש ויוחלט אם לפתוח את המרחב האווירי של ישראל כבימים כתיקונם. חברות התעופה הישראליות ממשיכות להמריא ולנחות בנתב"ג. הטיסות שאמורות היו לצאת מניו יורק - בוטלו.

עד השעה 8 בערב, צפויות כ-50 תנועות מטוסים של חברות ישראליות. כל הטיסות והנחיתות יהיו, על פי הערכת רשות שדות התעופה, במועדן.

באשר לנוסעי חברות זרות שאמורים היו להמריא מנתב"ג, נמסרה להם הודעה מבעוד מועד על ביטול הטיסות בשלב זה והם נותרו בבתיהם עד לקבלת החלטה אחרת. אזרחים זרים שאמורים היו להמריא מישראל, קיבלו הודעה על ביטול הטיסות וחברות התעופה דאגו להם לסידורי לינה ושהייה, עד לקבלת החלטה אחרת.

בחברת לופטהאנזה שוקלים לשלוח מטוס ג'מבו מגרמניה, כדי להתגבר על הלחץ שייווצר לקראת הערב עם חידוש אפשרי של הטיסות לגרמניה. הדבר יאפשר למספר רב יותר של נוסעים לעלות לטיסות בדרכן מנמל תעופה בן גוריון לגרמניה.

גם חברת בריטיש איירוייס בוחנת אפשרויות להקל על נוסעיה, אם ייפתח המרחב האווירי של ישראל. גם חברה זו עידכנה את הנוסעים על ביטול הטיסות, והם נתבקשו לעקוב אחר לוח הטיסות ולהתעדכן על כל שינוי צפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully