וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהו 5 חשודים בחטיפת אחד המטוסים; האף-בי-איי פשט על בית בפלורידה

הארץ

12.9.2001 / 14:35

במכונית החשודים נמצאו חוברות הדרכת טיסה בערבית; החמישה נשאו דרכונים של איחוד הנסיכויות הערביות

מאת סוכנויות הידיעות

המודיעין האמריקאי מנסה לאתר את האחראים להתקפות הטרור במדינה. הבוקר (רביעי) אותרה זהותם של חמישה גברים, שככל הנראה חטפו את אחד המטוסים. בפלורידה פשט האף-בי-איי על בית של תומכי אוסאמה בן לאדן, החשודים בקשר עקיף עם אחד מהחשודים בחטיפת המטוס.

ארגון מוסלמי מקשמיר הודיע הבוקר שהוא מקבל עליו אחריות להתקפות. ואולם חוקרי המודיעין האמריקאי חושדים שארגונו של בן לאדן הוא שביצע אותן. מקורות ביטחוניים דיווחו שמערכות המודיעין בארה"ב גילו הלילה שדרים של תומכי בן לאדן, שבהם מוזכרת במפורש הכוונה לפגוע בבנייני התאומים ובפנטגון.

רשויות מסצ'וסטס זיהו הבוקר חמישה גברים ערבים, החשודים בחטיפת אחד המטוסים שהתרסק על בנייני התאומים. העיתון "בוסטון הראלד" דיווח כי הרשויות תפסו בשדה התעופה הבינלאומי לוגאן מכונית שכורה, ובה חוברות הדרכה בערבית ללימוד טיסה. החוקרים חושדים כי שוכרי המכונית היו על סיפון טיסה 175 של "יונייטד אירלנייס", שהתרסקה על בניין מרכז הסחר העולמי. הטיסה עזבה את בוסטון בדרכה ללוס אנג'לס ועליה 56 נוסעים.

שניים מהחשודים הם אחים, שנשאו דרכונים של איחוד הנסיכויות הערביות. אחד מהם היה טייס מנוסה. לפחות שניים מהחשודים טסו ללוגאן ביום שלישי מפורטלנד, מיין - לשם הגיעו כנראה לאחרונה מקנדה. לרשויות נודע על המכונית השכורה מאזרח שנאבק עם כמה ערבים בעודם מחנים את המכונית.

האף-בי-איי: חבר בארגון בן לאדן היה על מטוס שנחטף

כוחות אף-בי-איי פשטו הבוקר על בית בדרום פלורידה, שבו מתגוררים תומכי בן לאדן. לטענת האף-בי-איי, האנשים קשורים בעקיפין לאחד מאנשי בן לאדן שהיו אתמול על המטוסים החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully