וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובלמה לדפי זהב

רועי קלב

12.8.2007 / 14:24

החברה תובעת מהרשות השנייה להוריד את הקמפיין של המדריך האינטרקטיבי NO PROBLEM בטענה כי אינו נכון, פוגע ומטעה

חברת NO PROBLEM יצאה בקמפיין תגובה לדפי זהב בשבוע שעבר, תחת הכותרת: כאשר אתה בוחר בעל מקצוע מהמדריך לך תדע על מי תיפול.

בדפי זהב טוענים כי הפרסום פוגע בשמם הטוב ובמוניטין של אלפי בעלי מקצוע שאינם מופיעים במאגר NO PROBLEM, וכי הוא אינו מבוסס על מחקר ובדיקה אובייקטיבים ומטרתו לכבוש את קהל המשתמשים הפוטניצאלי אשר עשוי כלשונם "ליפול למלכודת".

בנוסף בדפי זהב טוענים כי הקמפיין פוגע בשמם הטוב ובמוניטין של בעלי העסקים המפרסמים במדריך המודפס, וכי יש בקמפיין כוונה לגרום נזקים לחברה תוך הפרה של הוראות הדין וגרימת עוולה אזרחית ואולי אף פלילית.

"אמירה קריאייטיבית"

ב-NO PROBLEM, מאידך, דוחים את טענות דפי זהב ואומרים כי כל מטרתה בהתנהגותה המונופוליסטית היא לנסות ולרתום באמצעות טיעונים מניפולטיבים וחסרי בסיס את הרשות השנייה כנגד NO PROBLEM.

הם מציינים כי החברה מאתרת את בעלי המקצוע ומצרפת אותם למאגרה רק לאחר שעברו תהליכי סינון והסכימו להיות נתונים לבקרה ומעקב מתמידים שלה. החברה בנוסף משמשת כמוקד שירות לתלונות ציבור הצרכנים ואף מעניקה אחריות על עבודת בעלי המקצוע הרשומים במאגר.

NO PROBLEM מדגישים כי בקמפיין לא מוזכר שום מדריך בעלי מקצוע זה או אחר ולכן תמוה בעינינם מדוע דפי זהב ראתה עצמה נפגעת. הם טוענים, כי מדובר באמירה כללית המצביעה בצורה קריאטיבית ומשעשעת על הבעייתיות הנובעת מבחירה אקראית של בעל מקצוע מתוך מאות אלפי בעלי מקצוע הרשומים במדריכים השונים וללא ציון או דירוג איכותם בצורה כלשהי, בעיה המטרידה את הצרכן הישראלי.

בחברה בטוחים כי הרשות השנייה תראה בדרישת הצנזורה סתימת הפיות של דפי זהב וניסיון נואל ומיותר שכל מטרתו היא למנוע תחרות הוגנת ובכך מפקיעה מהצרכן את זכותו להכיר שירות חדש לאיתור בעלי המקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully