וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שרם: ראוי להפסיק את המסחר בבורסה ליום אחד בכדי להגן על המשקיעים

אלי דניאל

12.9.2001 / 8:39

"אין בכוונתי למכור כרגע. לדעתי, ירידות שערים חדות בבורסה ייצרו הזדמנויות קנייה"; "רמה של 4.40 שקלים לדולר זה לא שורט מובהק"

בבוקרו של היום, עדיין קיימת אי ודאות באשר לקיומו של מסחר רגיל בבורסה התל אביבית. בעקבות הפיגועים הקשים שאירעו אתמול בניו יורק ובוושינגטון, רושמות בורסות המזרח הרחוק ירידות שערים חדות, ומלמדות, אולי, על מה שעשוי לקרות בשוק המקומי.

יצחק שרם, יו"ר דירקטוריון חברת שרם פודים קלנר , אמר ל-TheMarker.com כי "בעקבות האירועים שאירעו בארה"ב אני סבור שראוי להפסיק את הסחר בארץ, ליום אחד, ולו כדי להגן על המשקיעים. במחזורי המסחר הקטנים שיש פה, ולאור הפאניקה, ניירות ערך עלולים ליפול ביום אחד ב-40% במחזורים מגוחכים של כמה אלפי שקלים, ולאחר מכן יעבור זמן רב עד שתהיה התאוששות".

בהתייחסו לאפשרות כי ייערך היום מסחר, מסר שרם כי "העולם נוטה להגזים לכל כיוון, למטה ולמעלה. אני אף פעם לא הייתי איש שנתפס לקיצוניות, חיובית או שלילית, ואני בוודאות לא מתכוון למכור כרגע. לדעתי, ירידות שערים חדות בבורסה ייצרו הזדמנויות קנייה".

באשר לצפוי בשוק המט"ח מסר שרם כי "מה שקרה אתמול הגביר מגמות שכבר היו בשוק. המטבע הישראלי, שהיה צריך להיחלש מסיבות אחרות, חטף מכה נוספת. העיתוי, מבחינת השוק, היה מאוד לא נוח, שכן בשוק שורי היתה תגובה למשך יום ואז היא היתה נעלמת. כעת, ההשפעה של האירועים מצטרפת למגמה הכללית והדולר בהחלט יכול לנוע מעלה. רמה של 4.40 שקלים לדולר זה לא שורט מובהק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully