וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקורי וחברת nCipher מדווחות על שת"פ טכנולוגי; יספקו מוצר לניהול עומסים באפליקציות מאובטחות באינטרנט

גיא ימין

11.9.2001 / 22:59

במקביל מדווחת מרקורי על אינטגרציה של מוצר הטופז שלה בקו מוצריה של פרשווטר, אותה רכשה בחודש מאי

מרקורי דיווחה היום על שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת nCipher, המספקת מוצרי אבטחה למסחר באינטרנט. שתי החברות יספקו מערכת ניהול עומסים מאובטחת, המאפשרת למנהלי IT לנתב עומסים ברשת, גם באפליקציות מוצפנות, כמקובל בעסקות בנקאיות, תוך תהליך הפענוח של המידע המאובטח.

המוצר המשולב יתבסס על מוצר הטופז של מרקורי, והוא צפוי לתת מענה לשלב מעבר המידע בטרנסאקציות מוצפנות. המוצר יאפשר זיהוי של האטה במעבר המידע, או צווארי בקבוק, ואת המקור של בעיות אלו. הבעייתיות בניהול עומסים קיימת בשל אופיו של ה-SSL (Secure Sockets Layer), פרוטוקול אבטחה נפוץ ברשת האינטרנט. פרוטוקול זה מאפשר הצפנה וקידוד של מידע העובר באינטרנט, ומצריך אמצעי בדיקה וניהול עומסים השונים מאלה המתאימים למידע שעובר באופן לא מאובטח.

מהנהלת מרקורי נמסר כי פיתוח המוצר נבע מדרישה של לקוחות החברה לפתרונות ניהול עומסים של מידע העובר באפליקציות מוצפנות.

במקביל הודיעה מרקורי כי החברה הבת, פרשווטר, הטמיעה את מוצר הטופז של מרקורי בפתרון ה-SiteScope שלה. שילוב בין מוצרי החברות הוא מתבקש לאחר הרכישה של פרשווטר על ידי מרקורי בחודש מאי האחרון, תמורת סכום של 147 מיליון דולר.

המוצרים של פרשווטר משלימים את ספקטרום הפעולה של מרקורי, כיוון שהם מיועדים לרמת המערכת בארגונים תפעוליים, בניגוד למוצרים של מרקורי, המיועדים לרמת האפליקציה. המוצרים המשלימים יאפשרו מעתה למרקורי להציע חבילות שירותים מלאות ללקוחותיה, בתחום ניטור היישומים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully