וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק נסגר בעלייה של 0.5%; צ'ק פוינט עלתה ב-7.9%; אופטיבייס נפלה ב-14.3%

גיא ימין

10.9.2001 / 23:54

בצ'ק פוינט מעריכים כי החברה תעמוד ביעדי הצמיחה ל-2001; קמטק איבדה 10.6% לאחר שפירסמה אזהרת רווח לרבעון השלישי והודיעה על פיטורי עובדים

בסיומו של יום מסחר תנודתי סיים מדד הנאסד"ק בעליות של 0.5% ומדד דאו ג'ונס סיים ללא שינוי. במשך מרבית שעות המסחר נעו המדדים המובילים בין ירידות של חצי אחוז לעליות באותו שיעור, כאשר ברור כי הדשדוש סביב קו האפס מצביע על חוסר הביטחון של המשקיעים בעתיד הבורסה ועל חוסר היכולת שלהם להינבא על כיוונה.

מניית צ'ק פוינט עלתה ב-7.9%, לאחר שנשיא החברה מסר היום כי הוא מרגיש בנוח עם תחזיות האנליסטים לשנת 2001.

מניית אופטיבייס ירדה ב-14.3%, לאחר שהודיעה כי תפטר כ-15% מכוח העבודה שלה. ההסבר לפיטורים הוא כמו תמיד, התאמה של כוח העבודה בחברה לתנאי השוק החדשים.

מניית קמטק ירדה ב-10.6%, לאחר שהחברה פירסמה היום אזהרת רווח, לפיה ההכנסות ברבעון הקרוב יסתכמו ב-6-8 מיליון דולר בלבד. בנוסף הודיעה החברה על קיצוץ של 40 עובדים מתוך 290 העובדים בחברה, כך שייוותרו בה כ-250 עובדים לאחר הקיצוץ.

מניית אי.סי.איי עלתה ב-2.36%, לאחר הידיעה כי החברה הבת אינווייב חתמה על חוזה בסך של 11 מיליון דולר עם חברת TSTT למכירת מערכת ה-MGW לאספקת שירותי טלפוניה. לפני כחודשיים חתמה החברה על חוזה בהיקף של 13 מיליון דולר, כך שהחוזה הנוכחי, לאור מצב השוק, עשוי להשפיע לחיוב על מניית החברה האם. מניית אי.סי.טל עלתה ב-10%.

מניית פאנדטק עלתה ב-3.7%, לאחר שהודיעה כי פתרונות הסליקה בזמן אמת שלה יותאמו לתוכנת הפיתוח של חברת BEA, הנחשבת למובילה עולמית בתחום של תוכנות תשתית ופיתוח לתחום ה-e-Business.

מניית אלווריון סיימה את יום המסחר בעליות של 5.8%, לאחר שהודיעה היום על הזמנת המשך מאחת מספקיות האינטרנט המהיר מאורגוואי. אלווריון תמכור לחברת Dedicado את מוצריה, המספקים חיבור מהיר לאינטרנט לבתים ומשרדים, וכן רשתות vpn ארגוניות.

מניית אלדין איבדה 0.63%. החברה הודיעה היום כי מוצריה עומדים בסטנדרטים המחמירים של מערכות ההפעלה של מיקרוסופט .

מניית קומברס שינתה כיוון במהלך המסחר ועלתה ב-1%, ומניית טבע ירדה ב-3.13%. טבע קיבלה המלצת "קנייה חזקה" מבית ההשקעות של ליהמן ברדרס, שהציב לה מחיר יעד של 87 דולר - גבוה ממחיר השוק ב-30%.

מניית פריסייס סיימה ללא שינוי, לאחר שמריל לינץ' העניק למניה המלצת "קנייה" והציב לה מחיר יעד של 26 דולר - גבוה ממחיר השוק ב-94%. במריל לינץ' סבורים כי החולשה שמגלה המניה לאחרונה טומנת בחובה הזדמנות קנייה, בייחוד כאשר החודשיים הראשונים ברבעון השלישי משקפים צמיחה של 8% במכירות לעומת התקופה המקבילה ב-2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully