וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה משך מקבוצת חפציבה 120 מיליון ש'

אתי אפללו

14.8.2007 / 3:19

כך העיד סמנכ"ל הכספים של חפציבה ג'רוזלם. עצורה נוספת בפרשת קריסת חפציבה: מנהלת המכירות דליה מזרחי

חקירת הרשות לניירות ערך בעניין החברות הציבוריות מקבוצת חפציבה, חפציבה ג'רוסלם וחפציבה חופים, העלתה כי נמשכו כספים בגובה 120 מיליון מהחברות שבשליטת בועז יונה. כך פורסם בבקשת המעצר של סמנכ"ל הכספים של חפציבה ג'רוסלם, מרדכי נתנאל, שהגישה הרשות לניירות ערך.

ממצאי החקירה העלו כי יונה, מנכ"ל חפציבה ג'רוסלם, משך מהחברה כ-70 מיליון שקל בשני הרבעונים הראשונים של 2007 לטובתו ולטובת חברות פרטיות בשליטתו - וזאת במעטה של עסקות עם גורמים בחו"ל. החקירה העלתה כי גם מחפציבה חופים שבשליטת יונה נמשכו 50 מיליון שקל באופן דומה.

שלשום בשעות הערב הובאה דליה מזרחי, מנהלת המכירות בחפציבה, בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב ישי קורן - ושוחררה למעצר בית של שמונה ימים. למזרחי מיוחסות עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מיוחדות, קשירת קשר להונות, עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד ועבירות לפי חוק ניירות ערך. בנוסף למעצר הבית, על מזרחי נאסר ליצור קשר עם עובדי חפציבה, מנהליה ורוכשי הדירות במשך 30 יום. מזרחי היא העצורה הרביעית בפרשה.

שלשום בשעות הערב הובא פרדי אלגמיל, המשנה למנכ"ל חפציבה, להארכת מעצר. מעצרו הוארך בחמישה ימים. לאחר שנחקר ברשות לניירות ערך נעצר גם מרדכי נתנאל, סמנכ"ל הכספים של חפציבה ג'רוסלם, שלא דיווח על משיכת 70 מיליון שקל על ידי יונה ב-2007. נתנאל שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. נתנאל סיפר לרשות ני"ע כי דיווח על עבירות הכספים שביצע יונה בחפציבה ג'רוסלם לאביו, מרדכי יונה - כך שמרדכי יונה ידע לפחות על חלק מהעבירות שבוצעו.

מעצרו של זאב טננבאום, סמנכ"ל כספים בקבוצה, הוארך עד יום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully