וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונתה הוועדה הציבורית לבחינת כלי התמיכה בהשקעות הון בישראל

TheMarker.com שירות

12.9.2001 / 16:08

הוועדה תציע דרכים לעדכון כלי התמיכה בהשקעות הון בישראל, כדי לשלב את כל שכבות האוכלוסיה במעגל התעסוקה

שרת התעשייה והמסחר, דליה איציק, ושר האוצר, סילבן שלום, מינו היום את חברי הוועדה הציבורית לבחינת הדרכים לעידוד הצמיחה והתעסוקה בישראל ולגיבוש הצעה למדיניות ממשלתית כוללת בתחום זה.

בהנחיית השרים לוועדה נאמר כי מטרתה היא עדכון כלי התמיכה בהשקעות הון בישראל, ובמיוחד החוק לעידוד השקעות הון, כדי להביא לשילוב כל שכבות האוכלוסייה במעגל התעסוקה. מטרה נוספת היא פרישת הפעילות הכלכלית על פני שטח כל המדינה, תוך ניצול הפוטנציאל האנושי והכלכלי המצוי באזורי הפריפריה.

הוועדה תגבש ולהציע קווים מנחים ליצירתם של כלים ודרכים שבאמצעותם ניתן יהיה להגיע להגשמה מירבית של המטרות הנ"ל, תוך שילובם עם כלי תמיכה אחרים המופעלים בישראל.

השרה איציק הדגישה כי על הצעה זו לכלול המלצות בדבר הכלים החקיקתיים והמנהליים הדרושים לביצוע של המדיניות המוצעת בידי משרד התעשייה והמסחר. הוועדה התבקשה להגיש המלצותיה לשרים בתוך כחודשיים.

בראש הוועדה יעמדו נשיא אוניברסיטת באר-שבע, פרופ' אבישי ברוורמן ומנכ"ל משרד האוצר, אוהד מראני. שאר חברי הועדה הם: מנכ"ל משרד התמ"ס, אמיר חייק; סגן ראש אגף תקציבים, יואל נווה; מנהל מרכז השקעות בתמ"ס, שמואל מרדכי; סגן נציב מס הכנסה, אוסקר אבו-ראזק; עו"ד הדס פרבר, משה טרי, דוד ברוך, פרופ' אמיר ברנע, משה גביש, עו"ד אהוד ברזילאי ורו"ח אבי אלתר. כמזכיר הועדה מונה יוסף רוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully