וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבון ויל שמה "עוף על האש" עם סדרת מוצרים חדשה

ענת ביין

12.9.2001 / 15:58

תשקיע כמיליון דולר; עדי עזרא: "כאסטרטגיה בחרנו במוצרים קפואים כי מוצרים בסגנון מאמא עוף אינם מותאמים לדפוסי הצריכה בארץ"

טיבון ויל מקבוצת מאיר עזרא מתחילה לשווק סדרת מוצרי עוף קפואים תחת שם המותג "עוף על האש", הכוללת שיפודי עוף, המבורגר עוף, קבב עוף ופילה פרגית. לטענת החברה, ההשקעה המדווחת במהלך עומדת על כמיליון דולר וכוללת עלויות פיתוח, התאמת קווי יצור ופעילויות קד"מ.

בשוק קיימים כיום מספר מוצרי עוף לצלייה (חלק מסדרת "מאמא עוף" של תנובה או "על האש" של זוגלובק), אך לדברי עדי עזרא, מנהל המותגים בקבוצת מאיר עזרא, הם אינם מטופלים כסדרת מוצרים נפרדת. לדבריו, החברה זיהתה ואקום צרכני בתחום זה, וכאסטרטגיה, החליטה להיכנס אליו על בסיס מוצרים קפואים.

לדברי עזרא, ההעדפה לקונספציית המוצרים הקפואים ולא מוצרים מקוררים-מצוננים כדוגמת מוצרי מאמא עוף, נתקבלה בטיבון ויל מאחר שדפוס הצריכה הישראלי אינו מותאם לצריכת מוצרים בסגנון מאמא עוף. ממחקרים שערכה החברה עולה, כי 91% מצרכני העוף נוהגים לבצע את הקניות בתדירות של פעם בשבוע ויותר, מתוכם כ-43.6% הם נוהגים לקנות מוצרים אלה בתדירות של פעם ב-10 ימים.

בחברה טוענים כי לתדירות קנייה זו, מתאימה יותר צריכת מוצרים קפואים שתוקף השימוש שלהם ארוך, לעומת המוצרים הטריים-מקוררים שהם בעלי תוקף שימוש קצר יותר. עוד עלה מהמחקרים, כי 58% מבין הצרכנים שרוכשים מוצרים מצוננים, מקפיאים אותם בסופו של דבר, ולכן התוצאה הסופית היא מוצר נחות יחסית למוצר המוקפא. יצוין, כי מחקרים בעלי תוצאות דומות קיימים גם בקרב חברות נוספות (כגון עוף טוב), המשווקות גם הם מוצרי בשר קפואים.

לדברי עזרא, מתעתדת החברה להרחיב את קו מוצרי החברה במוצרים נוספים כבר בחודשים הקרובים. יעד המכירות שנקבע לשנה הראשונה עומד על כ-15 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully