וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי כהן, ממייסדי מחקר אלגוריתמים, מונה למנכ"ל סלווייב במקום עודד פרץ

צורי דאר

12.9.2001 / 17:29

סלווייב, המפתחת טכנולוגיה לשידור תכני מדיה בשיטת Multicast, גייסה במאי 2 מיליון דולר לפי שווי של 34 מיליון דולר אחרי הכסף

יוסי כהן, ממייסדי מחקר אלגוריתמים, מונה כמנכ"ל חברת הסטארט אפ סלווייב (Celvibe). כהן יחליף בתפקידו את עודד פרץ, מייסד ומנכ"ל החברה, שעזב את תפקידו במפתיע לפני כשלושה חודשים.

יחד עם עמוס פיאט ויוסי טולפן, הקים יוסי כהן ב-1985 את חברת מחקר אלגוריתמים, המפתחת מוצרי אבטחת מידע, הצפנות, חתימות דיגיטליות ואותנטיקציה, המתבססים על טכנולוגיית המפתח הציבורי (PKI). סלווייב הוקמה בפברואר 2000 על ידי עודד פרץ ואייל פרקש, שפרשו מאופטיבייס. החברה מפתחת טכנולוגיה לשידור תכני מדיה בשיטת Multicast - שידור בזמן אמת למספר רב של מנויים בו זמנית - למכשירים סלולריים הפועלים בטכנולוגיית דור שלישי. הטכנולוגיה מאפשרת התאמת זרימת המידע לרוחב הפס המשתנה. לחברה משרדים בנתניה וברוסיה בהם מועסקים כ-50 עובדים.

במאי הודיעה החברה על גיוס של 2 מיליון דולר ממשקיעים ממזרח אסיה, לפי שווי של 34 מיליון דולר. גיוס זה היה המשך לגיוס שהושלם בינואר 2001 ובו הוזרמו לחברה 8 מיליון דולר לפי שווי של 32 מיליון דולר אחרי הכסף. בחברה השקיעו קרן אתגר, פועלים שוקי הון טכנולוגיות, קרן יורופאנד 2000 וחברת אופיר טכנולוגיות.

בסמוך לעזיבתו של פרץ, החליטה חברת בזק לעכב השקעה של 2 מיליון דולר בחברה עד לקבלת הבהרות נוספות מצד פרץ ומצד סלווייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully