וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים שבוע

18.8.2007 / 17:38

וורן באפט המליץ לקנות, מריל לינץ' לא מתרגשים ממשבר הנדל"ן בארה"ב, מרדכי יונה מפזר הבטחות וילדי ישראל יכולים להמשיך לשחק

"באופן כללי, כשיש מידה מסוימת של כאוס במגזרים מסוימים לא ניתן לחזות את היקף הנשורת, אך הנפולת גם מציעה כמה הזדמנויות השקעה מצוינות" (TheMarker, 16.8)

וורן באפט מעריך כי התקופה הנוכחית, למרות התנודתיות בשווקים, "יכולה להתברר כתקופה של אפשרויות". לנו זה מזכיר את דבריו של רוברט קיוסאקי, מחבר הלהיט "אבא עשיר, אבא עני", שעשה את הונו לאחר מפולות נדל"ן ואמר בפשטות: "אני אוהב קריסות שוק".

מריל לא מתרגשת

"סיכון מינימלי בלבד למגזר הבנקאות בישראל מה-סאבפריים" (גלובס, 13.8)

מריל לינץ' הוציאה הודעת הרגעה לישראל בעקבות משבר הנדל"ן בארה"ב. הכלכלנים: "בדיקות ראשוניות שלנו עם בנק הפועלים ובנק לאומי מעלות כי הבנקים הללו חשופים באופן מינימלי בלבד בצורה ישירה ובלתי ישירה למשבר בשוק ה-סאבפריים האמריקאי".

סיבה לחפציבה

"כל דייר שקנה דירה מהחברה יקבל את דירתו. ואני מוכן להעמיד לטובת אותם דיירים את כל הוני, את כל רכושי ואת כל מרצי עד סוף יומי האחרון". (ערוץ 10)

כך הבטיח מרדכי יונה, אביו של בועז יונה בעלי ומנכ"ל חברת הנדל"ן הקורסת חפציבה.

מרדכי יונה הובא לחקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים, והוא נחקר בחשד לעבירה על חוק ניירות ערך, גניבה, מרמה, קשירת קשר להונות ועבירות על פי חוק איסור הלבנת הון.

מי אמר משבר?

"השפעת משבר חפציבה היא שולית" (NRG, 13.8)

מנכ"ל בנק לאומי למשכנתאות, יובל גביש, מרגיע: "הערבויות הנותרות יומצאו על ידי הבנקים שלחשבונותיהם הוזרמו כספי הליווי". הוא מסביר: "השיפור בתוצאות העסקיות של הבנק הוא תוצאה ישירה של השינוי בתפיסת השירות שהטמענו בחודשים האחרונים, ושל מגוון המוצרים החדשים שהשקנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נטול עופרת

"צעצועי מאטל בישראל עומדים בתקן" (TheMarker 16.8)

הממונה על התקינה במשרד התמ"ת, גרישה דייטש, הודיע כי בבדיקות שערך מכון התקנים לצעצועים שהורדו מהמדפים, לא נמצאו מוצרים שאינם עומדים בדרישות התקן.

כעת אנו שואלים מה לא בסדר, הצעצועים בעולם או התקן הישראלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully