וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שופרסל מוכרת במחירי הפסד"

גלי ברגר

19.8.2007 / 7:18

מתחמם מאבק שופרסל ב"מגה בעיר": הרשת יוצאת במבצעים אגרסיביים בעקבות השקת רשת המרכולים השכונתית של רבוע כחול

החלה מלחמת המחירים בשכונות. ביום חמישי עלתה רבוע כחול בקמפיין להשקת מגה בעיר. הקונצפט החדש של החברה לרשת המרכולים השכונתית סופר סנטר. המחירים ברשת, לטענת החברה, נמוכים ב-15%מאלה של המתחרים. שופרסל לא איחרה להגיב, ועוד באותו היום יצאה בקמפיין לתת-הרשת השכונתית שופרסל שלי, שבו דיווחה על מבצעים במוצרים שנחשבים מובילים, ושרגישות הצרכן למחירם גבוהה.

הרשת תמכור, למשל, קפה טייסטרס צ'ויס ב-24.99 שקל, מטרנהב-27.99 שקל, קטשופ אסםב-6.99 שקל, עוף קפוא ב-9.99 שקל לק"ג, ובקבוק קולה 1.5 ליטר ב-4.99 שקל. לדברי ספקים, שופרסל מוכרת את המוצרים במחירי הפסד (לוס לידר), וחלק מהמחירים החדשים הם הנמוכים ביותר שבהם נמכרו המוצרים. "עם זאת, קשה להאמין שמדובר בתגובה אמיתית של שופרסל למהלך של מגה", אומר ספק של הרשתות, "נראה כי זו שליפה מהמותן לרגל ההשקה של מגה בעיר".

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, נמצא בחופשה בחו"ל והוא צפוי לחזור בתחילת השבוע. נראה כי אז תשב הנהלת הרשת ותשקול כיצד להגיב למהלך של רבוע כחול, שעשוי לטענת אנליסטים לגרור את הרשתות למלחמות מחירים בתוך השכונות ­אזורים שעד עתה התאפיינו במחירים גבוהים יותר, שהתבססו על ההנחה שהצרכן מוכן לשלם פרמיה תמורת הנוחות שבקנייה קרובה לבית ובשעות גמישות.

המבצעים החדשים של שופרסל שלי לא הופיעו בעלון הרשת המחולק בסניפים, שבו מופיעים מבצעים התקפים עד ל-20 באוגוסט. גם הקופאיות בסניף שבו ביקרנו סיפרו כי המבצע התחיל באותו היום. חלק מהפריטים שבמבצע קיבלו בולטות גדולה באמצעות מדפים חזיתיים סמוכים לקופות, המכונים בענף ראשי גונדולות.

בשופרסל סירבו לאשר כי המבצעים נועדו לבלום את המהלך של מגה בעיר, ומסרו כי הם נוהגים לערוך מבצעים בלי להודיע עליהם מראש בעלון הרשת. משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל עורכת בכל שנה, בתפר שבין סוף הקיץ לחגים, מגוון מבצעים. שופרסל מתאימה את המבצעים האלה לצרכי הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully