וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראני וברוורמן מונו לראשות הוועדה לשינוי חוק השקעות הון

הארץ

13.9.2001 / 8:07

מאת אורה קורן

שר האוצר, סילבן שלום, ושרת התעשייה והמסחר, דליה איציק, מינו אתמול את אנשי הוועדה לשינוי חוק עידוד השקעות הון. בראש הוועדה יעמדו מנכ"ל משרד האוצר, אוהד מראני, ונשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופ' אבישי ברוורמן. הוועדה אמורה לגבש הצעות למדיניות ממשלתית כוללת, שתעודד את הצמיחה והתעסוקה בישראל תוך ניצול ההון האנושי שבפריפריה.

הוועדה התבקשה להגיש את המלצותיה לשרים בתוך חודשיים. חברי הוועדה הם מנכ"ל משרד התמ"ס, אמיר חייק, סגן ראש אגף תקציבים, יואל נוה, מנהל מרכז ההשקעות בתמ"ס, שמואל מרדכי, סגן נציג מס הכנסה, אוסקר אבו ראזק, עו"ד הדס פרבר,

משה גביש, עו"ד אהוד ברזילי ורו"ח אבי אלתר. לתפקיד מזכיר הוועדה מונה יוסף רוסו. הוועדה הוקמה לאחר ששר האוצר פסל את הרכב הוועדה שהקימה איציק בראשות ברוורמן וללא שיתוף נציגי משרד האוצר. במחצית השנייה של 2000 פעלה ועדה לאותו עניין בראשות מנכ"ל משרד האוצר ומנכ"ל התמ"ס.

בנוסף חתמו השבוע איציק ושלום על התקנות המסדירות את חוב התמלוגים של החברות הגדולות (המשקיעות יותר מ-20 מיליון דולר לשנה במו"פ). התקנות מאפשרות לקבוע על פי נוסחה מוסכמת את חוב התמלוגים של החברות, ולשלם אותו בתוך חמש שנים. לאחר מכן ייפתח בפניהן מסלול חדש למענקים בגין מו"פ משותף עם חברה נוספת, או מו"פ לטווח ארוך ללא החזר תמלוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully