וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס: המשך ירידה ברווח הגולמי והפסד נקי של 1.8 מיליון דולר; המניה יורדת בכ-8%

שירלי יום-טוב

21.8.2007 / 10:40

החברה נוקטת בצעדים להקטנת ההוצאות; תזרים המזומנים היה שלילי בגובה 1.5 מיליון דולר



ירידה נוספת בשולי הרווח הגולמי של , תזרים מזומנים שלילי מפעילות, הפסד נקי בשורה התחתונה וסיכוי לכך שלא תעמוד בתחזית השנתית - כל אלה מורידים הבוקר את מניית ריטליקס בכ-8% במסחר בתל אביב.



ריטליקס, המתמחה במערכות תוכנה לניהול רשתות קמעוניות, רשמה הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר, 9 סנטים למניה ברבעון השני. בניכוי הוצאות חד פעמיות, בהן הוצאה של 700 אלף דולר על שתי הזדמנויות רכישה שלא הבשילו לעסקה, רשמה החברה רווח (פרופורמה) של 600 אלף דולר, 3 סנטים למניה - מתחת לתחזית ממוצעת של שני אנליסטים לרווח של 10 סנט למניה.



ריטליקס רשמה עלייה של 20% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ל-55.5 מיליון דולר, אולם רמת ההכנסות ממוצרים נותרה נמוכה למדי - 36% מסך ההכנסות, ושולי הרווח הגולמי הוסיפו לרדת ל-53% לעומת 58.1% ברבעון המקביל ו-57.2% ברבעון הקודם.



כמו ברבעון הקודם, גם הפעם לא ייצרה ריטליקס מזומנים מפעילות שוטפת, אלא עשתה שימוש ב-1.5 מיליון דולר מתוך קופת המזומנים שלה.







האם ריטליקס תעמוד בתחזית השנתית להכנסות של 220 עד 230 מיליון דולר, עם רווח נקי של 9 עד 16 מיליון דולר? בארי שקד, מנכ"ל החברה, ציין בהודעה כי "אנו סבורים שאנו על המסלול הנכון להשיג את תחזית השורה העליונה". שקד הוסיף כי ריטליקס נוקטת בצעדים כדי להקטין את הוצאותיה התפעוליות וכי היא רוצה לשפר את רמת הרווחיות הגולמית והתפעולית.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully