וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס ההיברידי

תומר הדר

21.8.2007 / 11:22

לאומי קארד היא החברה הראשונה בישראל המבצעת מהלך יזום להחלפת 22 מכלי רכב של העובדיה להיברידים

חברת לאומי קארד תחליף את כל 22 רכבי המנהלים, במכוניות מדגם הונדה סיוויק היבריד באמצעות חברת הרץ ליסינג. המהלך נעשה בשיתוף עם מנהלי המחלקות בחברה, כאשר מימון העלויות הנוספות יתחלקו בין העובדים לחברה.

לאומי קארד היא החברה הראשונה בישראל המבצעת מהלך יזום להחלפת מספר גדול כל כך של רכבים היברידים לשימוש עובדיה. לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד, המעבר לשימוש ברכבים היברידיים תואם את המגמה של החברה להפוך לחברה "ירוקה" התורמת לאיכות הסביבה ושומרת עליה.

דני שמעוני, מנכ"ל הרץ קשר רנט א-קאר מסר כי הוא מקדם בברכה את החלטת לאומי קארד להוביל את המגמה הירוקה בתחום הליסינג התפעולי.

"בטווח הרחוק, נקבל בחזרה את העלויות הנוספות של חכירת הרכבים דרך החסכון בהוצאות הדלק וכמובן דרך הפחתת זיהום האוויר. בכך אנו רואים את תרומתנו לחברה", אמר היילוייל.

לדבריו, החברה תבחן בהמשך החלפת כלל רכבי העובדים לרכבים היברידים. החברה קוראת לחברות נוספות להצטרף למהלך, כמו גם למשרד התחבורה ולמשרד לאיכות הסביבה לפעול להורדת הרכבים ההיברידים מקבוצת שווי מס 4 לקבוצה 3 או 2, וכך למנוע פגיעה בעובדים דרך שווי הרכב למס.

לאומי קארד הינה חברת כרטיסי אשראי המנפיקה ומשווקת כרטיסי ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. לחברה יותר ממיליון לקוחות פרטיים (1.4 מיליון כרטיסים) והיא משרתת יותר מ-40 אלף בתי עסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully