וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תובעת חצי מיליון שקל מהשופטת אסנת אלון לאופר: גרמה לפגיעה בפרטיות

כרמל בן צור

21.8.2007 / 12:33

כך נודע ל-TheMarker; לאופר שכרה חוקר שיעקוב אחר בן זוגה והוציאה פלט שיחות שלו; בן הזוג תבע את פלאפון



השופטת (בדימוס) אסנת אלון לאופר היתה רוצה כנראה לחשוב שפרשת הרשעתה בעבירה של פגיעה בפרטיות בעקבות שכירתו של חוקר פרטי שיעקוב אחר בן זוגה לשעבר, בכיר בשירות בתי הסוהר, מחשש שזה בוגד בה - נמצאת מאחוריה.



ואולם ל-TheMarker נודע כי חברת פלאפון הגישה היום לבית משפט השלום בתל אביב הודעה לצד שלישי נגד השופטת, וזאת בהמשך לתביעה שהגיש נגד החברה אילן בורדה, בן זוגה לשעבר של השופטת. ההודעה, על סך חצי מיליון שקל, מבקשת מבית המשפט להכיר בשופטת כאחראית לפגיעה בפרטיותו של בורדה.



לדברי פלאפון, באמצעות עו"ד ערן שמעוני ממשרד צלרמאיר, פילסוף ושות', השופטת, שסברה ככל הנראה כי בן זוגה מנהל מערכות יחסים אינטמיות עם נשים אחרות, שכרה את שירותיו של חוקר פרטי שיעקוב אחריו. בין היתר היא פעלה להוצאת פלט שיחות יוצאות ממכשיר הטלפון הנייד שלו. הפלט, כך פלאפון, הושג באמצעות גורמים שנשכרו על ידי החוקר הפרטי שאת שירותיו שכרה לאופר - והכל אגב הפרת אמון ומרמה כלפי פלאפון ותוך ביצוע עבירות פליליות.



על כך הגיש בורדה תביעה נגד פלאפון, בטענה ש"יום בהיר אחד" הוא גילה כי החברה הפרה את החובות המוטלות עליה לשמירת פרטיותו וכי מידע הנוגע לשיחות טלפון שקיים הגיע לצדדים שלישיים ולמטרות פסולות, ללא היתר מטעמו.



בתגובה הגישה פלאפון את ההודעה לצד השלישי כנגד השופטת, בה נטען כי היא זו שיזמה את המהלך שהביא להוצאת פלט שיחות הטלפון נשוא התביעה. היא עשתה זאת, לדברי פלאפון, אגב ביצוע עבירות פליליות ובין היתר תוך פגיעה בפרטיות התובע. החברה אף טוענת כי הדבר נקבע בצורה מפורשת בהכרעת דינה של לאופר.



לפי פלאפון, "ניכר על פניו כי השופטת לאופר היא בעל הדין האמיתי והנכון כלפיו היה על התובע להפנות את תביעתו. אלא שהתובע בחר מטעמים השמורים עימו להפנות את התביעה דווקא נגד הנתבעת (פלאפון), שבעצמה מהווה קורבן של הפרשה".



על כן מתבקש בית המשפט לזמן את השופטת לאופר לדין, ולחייבה בכל סכום - לרבות הוצאות ושכר טירחה - בו תחויב פלאפון במסגרת תביעתו של בורדה. כן מתבקש בית המשפט להשית על לאופר את הוצאותיה בהודעה זו.



טרם נתקבלה תגובת השופטת לדברים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully