וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה נוספת לאשטרום נכסים וי.רשי בגרמניה: רכשו נכס מניב תמורת 24 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

21.8.2007 / 13:03

עסקה זו מצטרפת לעסקות נוספות שביצעו הצדדים לאחרונה בגרמניה



חברת הנדל"ן אשטרום נכסים ביחד עם חברת י.רשי , מרחיבות את פעילותן בגרמניה. החברות מדווחות היום כי רכשו בחלקים שווים, באמצעות חברות בנות, נכס מניב נוסף בגרמניה, תמורת כ-24 מיליון שקל.



הנכס הנרכש, נמצא בעיר ווסל (Wesel) ליד קלן, גרמניה, ומשתרע על פני שטחי מסחר ומשרדים של כ-3,700 מ"ר ומושכר במלואו ל-14 דיירים. דמי השכירות השנתיים נטו מן הנכס צפויים להסתכם בשנתיים הקרובות בכ-2 מיליון שקל. הצדדים צפויים לממן את העסקה באמצעות הלוואת נון ריקורס (אשר במסגרתה אין שעבוד מלבד הנכס עצמו) ביקף של כ-83% מהיקף העסקה.



עסקה זו מצטרפת לרכישת שני נכסים נוספים, שבוצעה על ידי אשטרום וי.רשי בערים ויטנברג (Wittenberge) ואוישקירשן (Euskirchen), גרמניה. עם השלמת רכישת הנכס בווסל, יסתכמו הנכסים המניבים, המשותפים לאשטרום וי.רשי בגרמניה ב-3 נכסים, הכוללים שטחי אחסון, משרדים ומסחר אשר ישתרעו על פני שטח של כ-16,700 מ"ר.



ההיקף הכולל של ההשקעה בנכסים אלו מסתכם בכ-58 מיליון שקל ודמי השכירות השנתיים מהנכסים נטו מסתכמים בשנת 2007 בכ-6 מיליון שקל. התשואה השנתית הממוצעת נטו (לאחר הוצאות עסקה משלושת הנכסים מוערכת בכ-8.8%.



מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים, אמר היום: "עסקה זו, מהווה דוגמא ליישום האסטרטגיה של החברה בגרמניה, של איתור נכסים מניבים, בהשקעה נמוכה יחסית, המתאפיינת בתשואה גבוהה מהממוצע וזאת תוך שמירה על שוכרים איכותיים ותקופות שכירות ארוכות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully