וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מאותתים על עליות של כ-0.5% בפתיחה ומעבירים את בורסות אירופה לעליות קלות

אלי שיצר

21.8.2007 / 15:33

ריטליקס תיסחר על רקע דו"ח רע וצניחה של 14% בתל אביב



תנודתיות היא שם המשחק בוול סטריט בשבועות האחרונים והיא ממשיכה לאפיין את השווקים גם השבוע. בשעה זו מצביעים החוזים העתידיים על עליות של עד 0.5% בפתיחת המסחר, אולם זה לא מבטיח שום דבר לגבי המשך היום. אתמול, בסיום יום תנודתי, ננעלו מדדי הדאו ג'ונס וה-S&P500 בעליות קלות ואילו נאסד"ק ירד קלות.



» דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



המסחר התנודתי בא לביטוי לא רק באפיק המנייתי אלא גם באפיק הסולידי, בו תוך יומיים נרשמו שינויים דו ספרתיים בתשואה על איגרות החוב הממשלתיות לטווח קצר של שלושה חודשים.



יש מי שחושב שהמשבר בשווקים בחודש האחרון הוא בבחינת הזדמנות. וורן באפט, גורו ההשקעות של אמריקאים רבים, שאמר בראיון לרשת CNBC אמש כי המשבר בשוק הדיור בארה"ב בעקבות התמוטטות שוק משכנתאות הסאבפריים (משכנתאות ללווים בעייתיים), עשוי להוביל להזדמנויות השקעה מבטיחות עבור החברה שבראשותו.



בשוק הנפט - מחירה של חבית נופל זה היום השני ברציפות, על רקע ההערכות כי סופת ההוריקן "דין" לא תפגע בתשתיות הנפט והגז במפרץ מקסיקו, האחראי ליותר מ-25% מתפוקת הנפט של ארה"ב. מחיר החוזים על הנפט הגולמי מסוג Light Crude יורד ב-0.7% ל-70.77 דולר לחבית ומתקרב לשפל של יותר מחודש. הנפט הגולמי ירד ביותר מ-10% מאז תחילת החודש.



בין הישראליות , המתמחה במערכות תוכנה לניהול רשתות קמעוניות, ממשיכה לדווח על תוצאות לא עקביות, והמניה יורדת 14% בתל אביב. ריטליקס רשמה הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר למרות צמיחה של 20% בשורת ההכנסות ל-55.5 מיליון דולר. בניכוי הוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח (פרופורמה) של 600 אלף דולר, 3 סנטים למניה ? הרבה מתחת לתחזית ממוצעת של שני אנליסטים לרווח של 10 סנט.



ספקית של פתרונות וידאו דיגיטלי, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת ZTE Corporation, ספקית ציוד טלקום מסין, בכך משלימה אופטיבייס שיתוף פעולה עם שלושת האינטגרטורים הגדולים בסין.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully